Ana Lorger

Foto: Ela Romih

Ana Lorger (1995) je diplomirana komparativistka in filozofinja v končevanju magistrskega študija dramaturgije in scenskih umetnosti ter komparativistike. Ukvarja se s pisanjem gledaliških in literarnih kritik, preizkuša v lastnih ustvarjalnih procesih, praktični dramaturgiji, predvsem pa se rada predaja radijskim valovom.

Avtorjevi prispevki

Stanovanjce, stanovanjce, kje si?

Deset črnih vran

Ne sanjaj sanj!

Zgodbe sodobnih pepelk

Telo kot kolaž podob

Preciznost starih teles

Tesnoba slovenstva

Arhiviranje neponovljivih trenutkov

Črno-bela umetnost

(Ne)zadostnost besed

Gejevska fantazija na robu smrti

Intimnost naših prednic

Grotesken zabaviščni park

Performativne črte skrbi

Zasanjani oder

Po poti reproduktivnih pravic

Med nesmiselnostjo vere in vero v smisel

Zadeti, a ne zaradi umetnosti

Krik slik

Preigravanje mej

Onkraj normativnih teles

Nezmožnost ljubimkinih alternativ

Kaj pa ženski užitek?

Strast ali patriarhat?

Odvečni in ožigosani

Strah in beda Mladinskega gledališča

Pobijmo vse moške in svet bo lepši

Iskanje preteklosti v gibu sodobnosti

Sledi bolečine

Performerjeva mama?

Zgodbe nevidnih žensk

Nihanje mesecev, nihanje teles

Moč biti ranljiv

Tempirana bomba v ringu

Si lahko zamislimo nemogoče?

Plesna razplastitev ženskega jaza

Upornost prosto zapravljenega časa

Površno iz globine

Nahajpani, prvič

Transformacija odvečnega

Virtualno paralelni

Rdeča luč med množico glasov

Primer Zupanove pošasti

Polje sanj kot možnosti svobodne volje

Fuzija odtujenih atomov

Oddaljevanje živega

Komična svila evolucije

Razgaljeni zdrsi baletnih teles

Kdo se boji evropske kohezije?

Maske so maske

Ono, ki se giblje

Ženske izpraznjenosti

Neodposlano pismo

Plesati s strahovi

Kaj pleše, ko pleše telo?

Tik, tak

Na morišče z ravnodušnostjo!