Maša Radi Buh

Foto: osebni arhiv

Maša Radi Buh je samozaposlena kritičarka in raziskovalka performativnih študij. Na različnih spletnih platformah (Neodvisni, portal Kritika, Radio Študent) in v publikacijah objavlja strokovne članke ter recenzije o plesu in sodobnem gledališču, od leta 2021 pa je tudi del uredniškega odbora platforme Kritika. Deluje tudi v teoretsko-raziskovalnem kolektivu skupaj z Varjo Hrvatin in Jakobom Ribičem, kjer teorijo dekodirajo s prakso, prakso razmišljajo s teorijo ter uprizoritveno umetnost približujejo širšim ali obrobnejšim družbenim vprašanjem. Je članica izvršnega odbora Društva gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije ter upravnega odbora Društva za sodobni ples Slovenije.

Avtorjevi prispevki

Pre-gib, na-gib, v-z-gib

Pa ti uide …

Bi(va)ti v dvomih

Senzibilen in zrel koreografski let

V vzorce ujeta avtorska nota

Ničesar še ni konec

Na piedestalu lastnega nemira

Forma re-interrogativa

Osvežujoče neobremenjen odskok

Praznina označevalca

Večdimenzionalni spin-off koncertnosti

Nič več in nič manj kot le poljub

Zagonetna binarnost znakov

Včasih je dovolj (samo) biti zraven

Blažena utesnjenost vsakdanjosti

Transformacija plešočega subjekta

Izpraznjeni formalizem

Lucidna ničnost (ne)obstoja

Glas(ov)no naprej

»United Female Obstacles«

Vezivnost plesnega giba

V bogatih zvokih utopljena zgodba

Pozdrav kritiki: Maša Radi Buh

Nothing compares 2U

Vse naše pravljice so stvarnost, ne prividi

Revisited

Na drugi strani črne mreže

Seks, tekst, Stane pa še kaj

Tudi tukaj brez naslova

Pravi slovenski ‘dec’ je lahko tudi dekle

(Ne)srečna naključnost zaporedja

Strah je votel, okrog pa ga nič ni

Estetika otroškega v zmešnjavi poezije

Triumfno popotovanje dveh herojev

Intimni prostori pripovedovanja

Ujeti se v lastno past

Toksična prijateljstva

Manj je več

Večna problematika atraktivnosti teatra za mlade

V ključnem trenutku stopiti skupaj