Anita Volčanjšek, SiGledal, 5. 11. 2010

Vrženi v svet dejanskega gledališča

Nove sile na AGRFT smo povprašali o prvem mesecu, ki so ga preživeli v zanje novem svetu, o morebitni izpolnitvi pričakovanj (v sicer kratkem času) in nadaljnjem poteku študija.
:
:

Čas leti. Zdi se, kot da smo ravno dobili v roke rdeče knjižice, pa je mesec že naokoli. Na začetku je bilo potrebno nekaj dni, da sem se privadila na nov tempo. Na nove obraze, na novo okolje. In ravno, ko so se stvari začele razvijati, je prišel Borštnik. Kot nalašč, da se še bolj povežemo med sabo, da spoznamo utrip življenja na akademiji. Z vrnitvijo iz Maribora se mi zdi, da sem še bolj del vsega. Da je to res to, kar želim. Profesorji, sošolci, predavanja, prostori so postali naši. In zdaj, po enem mesecu, vsak dan rajši vstopim v ta NAŠ AGRFT.

(Lena Hribar, dramska igra, 1. letnik)


Študij je zelo podoben, a vendarle drugačen od tega, kar sem pričakoval. Po prvem videnem je to res tisto, kar sem si želel (seveda je težko kaj več reči o tem, saj sem na akademiji slab mesec). Prisotna pa sta neučakano veselje in strah pred tem, kaj vse se bo še dogajalo.

(Lovro Finžgar, dramska igra, 1. letnik)


Meni je vsekakor izpolnilo pričakovanja. Všeč mi je ta duh domačnosti, ustvarjalnosti, da lahko povem svoje mnenje in da je to dobrodošlo. Skratka, veselim se in pozdravljam svojo odločitev.

(Nataša Berce, dramaturgija, 1. letnik)


Glede na to, da nisem točno vedel, kaj naj pričakujem, gre študij v pričakovano smer, zaenkrat sem prenatrpan z vtisi in še bolj na široko gledam, mogoče se mi zdi, kot da smo prej srednješolci s svojimi zgrajenimi predstavami zdaj vrženi v svet dejanskega gledališča v praksi, ki preseneča, tolaži, razočara, razveseljuje … To pišem verjetno tudi zaradi Borštnikovega srečanja, ki je bil za nas bruce super izkušnja, teh deset dni predstav in koncentriranega druženja ter spoznavanja. Pa, meni je po tem enem mesecu na akademiji kar zelo fajn.

(Nik Škrlec, dramska igra, 1. letnik)


Ne slikarstvo, ne teater, ne glasba. Umetnost umetnosti je življenje samo. Če se odločiš, da boš samo »delal« umetnost, ljudem nimaš ničesar dati. In študij na AGRFT-ju ti to vsekakor pomaga razumeti …

(Sara Praper, dramaturgija, 1. letnik)



AGRFT

Anita Volčanjšek, SiGledal, 3. 11. 2010
Tam na Nazorjevi
Anita Volčanjšek, SiGledal, 4. 11. 2010
»Imamo krav'ce, štal'ce žal ne«
Anita Volčanjšek, SiGledal, 8. 11. 2010
O dobrih filmih se šepeta po hodniku
Anita Volčanjšek, SiGledal, 9. 11. 2010
Najboljši plesni izziv
Lena Gregorčič, SiGledal, 10. 11. 2010
Red mora biti!
Anita Volčanjšek, SiGledal, 12. 11. 2010
Poznavanje zakonitosti gledališča je nujno
Anita Volčanjšek, SiGledal, 11. 11. 2010
Posebno obdobje ...
Kaja Pregrat, SiGledal, 16. 11. 2010
Do it later!*
Eva Hribernik, 17. 11. 2010
V študentski vasi sonce sije
Kaja Pregrat, SiGledal, 19. 11. 2010
Z ljubeznijo ga varimo od leta 2006 ...
Anita Volčanjšek, SiGledal, 22. 11. 2010
Bistvena je izkušnja delovanja
Iztočnica Kaja Pregrat, SiGledal, 24. 11. 2010
Postakademijski občutki
Anita Volčanjšek. SiGledal, 23. 11. 2010
Akademijska pozlata
Anita Volčanjšek, SiGledal, 25. 11. 2010
Ena sama zavist in sla po kontroli
Kaja Pregrat, SiGledal, 26. 11. 2010
“Režija je orkestriranje človeških duš”
Kaja Pregrat, SiGledal, 26. 11. 2010
Luč, kamera - in akcija!
iztočnica Anita Volčanjšek, SiGledal, 29. 11. 2010
Raziskovalna dejavnost na UL AGRFT
Iztočnica Anita Volčanjšek, SiGledal, 30. 11. 2010
AGRFT ni nekje v Sodomi in Gomori
Kaja Pregrat, SiGledal, 30. 11. 2010
Film in televizija na novih poteh!
Anita Volčanjšek, SiGledal, 3. 11. 2010
Tam na Nazorjevi
Anita Volčanjšek, SiGledal, 30. 4. 2010
Polivalentni konstrukti časa
Anita Volčanjšek, SiGledal, 15. 9. 2010
Umazane besede na dnu vaškega vodnjaka