Klasika za Vio negativo. Zagotovo je manj njihovih predstav v katerih se nihče ne sleče, kot pa tistih v katerih je prisotna golota. Pravzaprav se ne morem spomniti nobene/niti ene v zadnjem času, kjer se ne bi vsaj enkrat slekli do golega. Zanimivo bi bilo ugotoviti v koliko predstavah dejansko ni nihče gol. Se jih sploh nabere vsaj za prste ene roke?
Kaj to pomeni? A se brez golote res ne da več nič povedati?
Lahko le z goloto še šokirajo? Pa saj pravzaprav niti šokira ne več. In morda šokiranje z goloto tudi ni njihov namen. Zakaj torej?
Je postala navada, trend? Zaščitni znak Vie negative? Pa si tega Via negativa želi?
Koliko krat pa je v gledališču na sploh golota le nepotrebno, odvečno izrazno sredstvo?
***
Bilten - informator Festivala Borštnikovo srečanje ustvarjajo študentje ljubljanske Akademije za gledališče, radio, film in televizijo, študentke mariborske Filozofske fakultete in sodelavci portala SiGledal.
Povezave: