Eva Kraš, 9. 4. 2010

Eva Kraš

Kaj si igralec želi od gledališke kritike‏? - Da bi kritiki ocenjevali to, kar je, namesto tega, kar bi lahko bilo ...
:
:

foto Damjan Švarc

Če se nekdo že odloči, da ima dovolj znanja in vpogleda, da lahko sodi o ustvarjenem, potem bi si želela, da bi kritiki ocenjevali to kar je, namesto tega kar bi lahko bilo v primerjavi z vsem kar so že videli in prebrali. Vsaka predstava je sama v sebi celota, taka kot je. Je rezultat skupnega dela, skupek soodvisnih elementov in tega bi se morali v svojih ocenah bolj zavedati. Želim si, da bi vedno "štartali" iz pozicije, da je v vsako delo na odru vložene ogromno energije, truda, preseganja samih sebe, tudi bolečine in da bi znali to bolj cenit, ne glede na rezultat. Da bi bile njihove kritike čimbolj konstruktivne in koristne za nas ustvarjalce namesto pogosto površnih sodb za katere potem človek ne ve ali bi se jokal ali smejal. Če kritik pristopi k pisanju s spoštovanjem do nas, našega dela, konstruktivno in pozitivno, potem tudi mi lažje zaupamo, da so njihove besede v podporo umetnosti, v dobro razvoja, dobronamerne.  

 
 

Povezave:

- Eva Kraš na Geslu
- Eva Kraš na Repu

Eva Kraš

Vojko Belšak, 9. 4. 2010
Vojko Belšak
Tadej Toš, 8. 4. 2010
Tadej Toš
Boris Cavazza, 8. 4. 2010
Boris Cavazza
Ivan Peternelj, 8. 4. 2010
Ivan Peternelj
m, 15. 6. 2010
Zajetje vseh kontekstov
Vlado Novak, 9. 4. 2010
Vlado Novak
Milada Kalezić, 22. 4. 2010
Milada Kalezić
Ksenija Mišič, 22. 4. 2010
Ksenija Mišič
Zvezdana Mlakar, 22. 4. 2010
Zvezdana Mlakar
Petra Govc, 22. 4. 2010
Petra Govc
Blaž Šef, 31. 5. 2010
Blaž Šef
Sigledal, 2. 6. 2010
Kakšno kritiko želi gledalec?
Eva Kraševec, 7. 1. 2012
Šahovska, psihološka in gledališka igra
Eva Kraševec, 5. 11. 2016
Kaj je KOLS?