Ksenija Mišič, 22. 4. 2010

Ksenija Mišič

Da bi se osredotočili na videno in ne na to, kar si želijo videti, da bi spoštovali vloženo delo, da bi dopuščali drugačnost dojemanja in interpretacije vsakega posameznika, da bi manj pisali o sebi ...

foto Damjan Švarc

Da bi jim bilo jasno, da je vsaka kritika samo njihovo subjektivno videnje stvari in nikakor ne neka splošna resnica. Sploh pa sem prepričana, da je izraz "kritika" preživet, napačen in že v izhodišču negativen, saj označuje zgolj, kot sem že omenila, osebno mnenje posameznika. Mogoče ne bi bilo odveč omeniti sicer redkih kritikov, ki so pozabili na obstoj etike, morale in vesti, saj si namesto ogleda predstave izposodijo posnetek, ki je zmeraj narejen samo za arhiv teatra, za obnovitvene vaje in interne potrebe gledališča, kjer razen splošne mizanscene ni moč videti niti obrazov igralcev, da o energiji, ki se jo lahko doživi samo v živo, niti ne govorim ... Obstaja torej kar nekaj zadev, o katerih bi se lahko poglobljeno diskutiralo, a največkrat za to ni ne časa ne zanimanja ... Hvala bogu obstajajo tudi "kritiki", ki se spoznajo na svoj poklic, o njih danes nisem pisala, kar pa ne pomeni, da jih ni.

 
Povezave:
 
- Ksenija Mišič na Geslu
- Ksenija Mišič na Repu
Ivan Peternelj, 8. 4. 2010
Ivan Peternelj
Boris Cavazza, 8. 4. 2010
Boris Cavazza
Tadej Toš, 8. 4. 2010
Tadej Toš
Vojko Belšak, 9. 4. 2010
Vojko Belšak
Vlado Novak, 9. 4. 2010
Vlado Novak
Eva Kraš, 9. 4. 2010
Eva Kraš
Milada Kalezić, 22. 4. 2010
Milada Kalezić
m, 15. 6. 2010
Zajetje vseh kontekstov
Zvezdana Mlakar, 22. 4. 2010
Zvezdana Mlakar
Petra Govc, 22. 4. 2010
Petra Govc
Blaž Šef, 31. 5. 2010
Blaž Šef
Sigledal, 2. 6. 2010
Kakšno kritiko želi gledalec?