Milada Kalezić, 22. 4. 2010

Milada Kalezić

Za kritike vemo, da so v glavnem izobraženi in informirani ljudje. Da pa so zares »persone«, potrebujejo nek iracionalen občutek, nekaj kot šesti čut, kar pa se rodi iz ljubezni ali vsaj naklonjenosti do tega kaosa, ki se mu reče gledališče.
:
:

foto Damjan Švarc

Verjamem, da je težko ločiti, kaj je kaj, ko človek pade med vse te izpovedi ali sanje nas, ki delamo v teatru. Krleža je rekel za Vidmarja: »On jasno misli ali tupo osjeća.« (Jasno misli, a omejeno čuti.)

Točno to pa je tisto, kar si igralci želimo – da mi na drugi strani jasno začutimo, kdaj nam kritik samo sodi, kdaj nas pa res začuti.

 

Povezave:

- Milada Kalezić na Geslu
- Milada Kalezić na Repu

Milada Kalezić

Vojko Belšak, 9. 4. 2010
Vojko Belšak
Tadej Toš, 8. 4. 2010
Tadej Toš
Boris Cavazza, 8. 4. 2010
Boris Cavazza
Ivan Peternelj, 8. 4. 2010
Ivan Peternelj
m, 15. 6. 2010
Zajetje vseh kontekstov
Eva Kraš, 9. 4. 2010
Eva Kraš
Vlado Novak, 9. 4. 2010
Vlado Novak
Ksenija Mišič, 22. 4. 2010
Ksenija Mišič
Zvezdana Mlakar, 22. 4. 2010
Zvezdana Mlakar
Petra Govc, 22. 4. 2010
Petra Govc
Blaž Šef, 31. 5. 2010
Blaž Šef
Sigledal, 2. 6. 2010
Kakšno kritiko želi gledalec?