Novice
Pia Brezavšček, kritičarka in predsednica Društva za sodobni ples, je štafeto branja sodobne slovenske dramatike sprejela iz rok Alje Lobnik. S pomočjo SiGledalovega iskalnika je prebrskala bazo sodobnih slovenskih dramskih besedil in se odločila, da obiskovalcem portala v branje priporoči teksta to jabolko, zlato Simone Semenič in Ljubljana–Gospa Sveta Petra Rezmana. Več
Peter Rezman, Simona Semenič, Ljubljana-Gospa Sveta, to jabolko zlato
Objavljamo uvodni nagovor predsednice Društva za sodobni ples Slovenije Pie Brezavšček ob slovesni otvoritvi 8. Gibanice v sredo, 8. marca 2017 v Muzeju sodobne umetnosti Metelkova. Več
Objavljamo selektorski tekst za letošnji šesti festival Gibanica – sodobna plesna platforma. Več
Avtorski projekt Kladivo ali pinceta? Simone Hamer, pred kratkim izučene za poklic dramaturginje, skozi gledališko miniaturo praktično in teoretsko premišljuje zakonitosti in paradokse tega poklica. Več
Poročilo z bralnih predstavitev in pogovorov o nominiranih besedilih za Grumovo nagrado 2012: namerno de- in rekontekstualizirane izjave prvega dne Dnevov nominirancev za Grumovo nagrado (6. 4. 2012). Več
Poročilo z bralnih predstavitev in pogovorov o nominiranih besedilih za Grumovo nagrado 2012: namerno de- in rekontekstualizirane izjave drugega dne Dnevov nominirancev za Grumovo nagrado (7. 4. 2012). Več
Igralec Nenad Tokalić - Nešo, po Akademiji najprej zaposlen v koprskem gledališču, nato pa med letoma 2001 in 2007 član mariborske Drame, se po petih letih znova vrača na oder. Nastop v kratki zgodbi Nicka Hornbyja KRISTUS IZ BRADAVIČK (Nipple Jesus) – v prevodu Mitje Sušca in priredbi Tamare Matevc – pripravlja z režiserjem Samom M. Strelcem natanko dvajset let po njunem prvem sodelovanju v gledališču Zato. Projekt nastaja znotraj PUM-a: posvojitvenega uprizoritvenega modela Novega Zato. Več
Projekti Novega ZATO., Kristus iz bradavičk, Iz gledališkega lista
Pia Brezavšček se je o PUM-u pogovarjala z avtorjem posvojitvenega uprizoritvenega modela, Samom M. Strelcem. Več
Festival Borštnikovo srečanje ohranja prenovljeno strukturo. Da pa je popolna ponovitev kljub temu, da je letos predstave izbiral tudi isti selektor (Gregor Butala), pravzaprav nemogoča in da prava ponovitev sestoji ravno iz razlike, je bilo razvidno po nenavadno solidnem naboru predstav v tekmovalnem programu, ki je očiten znak dobre gledališke sezone, česar za lansko leto, ko se je žirija odločila celo za nepodelitev nagrade, ne moremo trditi. Več
Na rampi, Iz festivalskega lista, Festival Borštnikovo srečanje