Novice

V letu 2010 praznuje Gledališče Glej 40. letnico svojega delovanja in se po besedah umetniškega vodstva zopet vrača h koreninam, s tem pa tudi k eksperimentu. - Kaj je to, eksperiment, smo za začetek povprašali na Institut Jožef Stefan, kjer nam je iz Odseka za kompleksne snovi, F7, prijazno odgovoril Damjan Vengust. Več

Na rampi

Glej, Damjan Vengust

Med študenti dramaturgije smo povprašali, v kakšni meri se jim zdi uporaben spletni gledališki letopis, imenovan tudi REP. Več

Na rampi

SLOGI

Družbena in politična reaktivnost. Več

Na rampi

Maska

S čim ste po vašem mnenju prepričali strokovno komisijo, da vas je uvrstila v štiriletni programski razpis 2010 – 2013? - V čem se kaže vaša izvirnost oziroma s čim in na katerih področjih doprinašate k pestrosti na slovenski uprizoritveni sceni? - Kakšne aktivnosti načrtujete na mednarodnem nivoju? - Kako pomembna se vam zdi postporodukcija in kaj vam obljubljena sredstva omogočajo kar se tiče postporodukcije? - Zala Dobovšek se je pred kratkim v svojem prispevku Hipno in večno gledališko leto vprašala: Za koga se torej danes ustvarjajo projekti neinstitucionalnih zavodov? Za kolege, poklicne kolege in največ kolege kolegov? - Kakšen je vaš odgovor? Več

Na rampi

Via Negativa

Pri organizaciji gostovanj v tujini pogrešamo sistemsko podporo države v obliki nacionalne razvojne agencije, ki bi pomagala pri promociji domačih umetniških nevladnih organizacij na polju sodobnih umetnosti. Pogrešamo pa tudi visoko profesionalno in dobro organizirano umetniško platformo, kjer bi si tuji producenti in selektorji lahko na letni osnovi ogledali izbor najzanimivejših predstav nevladnega sektorja nastalih v Sloveniji. Več

Na rampi

Emanat

Štiri vrstice z nenavadno obrazložitvijo o nezadostnem številu točk in kvaliteti programa. Več

Na rampi

B-51

Umetnikova naloga danes ni več opozarjati s provokativnimi idejami v poplavi brezhibnih oblik, kajti provokacija je postala še ena blagovna znamka, ki se tudi dobro prodaja. Umetnik danes mora med ljudi in zarezati s svojim ustvarjalnim kritičnim nabojem neposredno v živo tkivo. Več

Na rampi

Federacija

Repertoarni način delovanja namreč zahteva veliko širši nabor publike, kakršnega smo imeli doslej, seveda pa bomo s tem dodali vrednost in popularnost celotnemu področju, kar se nam zdi za razvoj soobnega plesa pri nas bistvenega pomena. Več

Na rampi

EN-KNAP

ROBERT WALTL: Liv Ulman v spominih opisuje kako so spali v hladnih šolskih učilnicah tudi potem, ko je že bila mednarodno znana igralka, ampak so vseeno z velikim zanosom in odgovornostjo igrali po provinci. Več

Na rampi

Mini teater

Eden ključnih in neprestano ponavljajočih se očitkov komediji je, da zabava. Pa menda ja ni poslanstvo gledališča, da dolgočasi, lepo vas prosim! Več

Na rampi

Jaša Jamnik

Prikaži več