Za nekatere gledalce je bila svojevrstna koncertna oblika epa o Trojanski vojni z igralci, ki v sodobnih oblačili govorijo ali pojejo v mikrofon, po poročanju Tanjuga nepričakovano statična, zato je po odmoru ostalo precej praznih mest.
Znani in večkrat nagrajeni režiser spremlja Homerjevo zgodbo o Grkih, Trojancih in bogovih, pohlepu, zavisti, nečimrnosti, maščevanju in se na občinstvo obrača prvenstveno preko zvoka. V središču igralskega izraza so beseda, glasba, ritem. V različnih stilih glasbe, katere avtor je Branko Rozman, je bil posebej učinkovit prizor, v kateri pripovedovalec z guslami našteva padle junake. Ta starodavni ep preraste v simbolno sliko, v kateri so vse bitke ena bitka in vse žrtve univerzalna žrtev, je še zapisal Tanjug.
Predstava je nastala v koprodukciji SNG Drama Ljubljana, Mestnega gledališča ljubljanskega in Cankarjevega doma. V njej nastopajo Jure Henigman, Nina Ivanišin, Aljaž Jovanović, Marko Mandić, Janez Škof, Jernej Šugman in drugi. Na Bitefu je vključena v glavni program.
Lorenci je v preteklih dveh letih na Bitefu sodeloval s predstavama Oluja avtorja Aleksandra Nikolajeviča Ostrovskega in Ponorela lokomotiva Stanislawa Ignacyja Witkiewicza.
V nedeljo je bila v glavnem programu festivala krstno uprizorjena mednarodna koprodukcija Kompleks Ristić. Hrvaški režiser Oliver Frljić jo je zasnoval kot poskus rekontekstualizacije predstav, ki jih je kontroverzni srbski režiser Ljubiša Ristić ustvaril v Slovenskem mladinskem gledališču, na pobudo katerega je uprizoritev tudi nastala.
STA, 21. 9. 2015
Na Bitefu ovacije za "slovensko" Iliado
Bitef, MGL, CD, SNG Drama Ljubljana, Beograd, Srbija
Povezani dogodki
STA,
8. 5. 2023
Cankarjeva nagrada za kratke zgodbe Gluha soba Mojce Kumerdej
STA,
22. 8. 2024
V Piranu se začenja 7. Mednarodni festival kamišibaja
STA,
2. 4. 2024
V Ljubljani nova izdaja dijaškega festivala Transgeneracije