Danuša Škapin, 17. 11. 2017

Danuša Škapin bere sodobno slovensko dramo

Danuša Škapin, profesorica francoščine in slovenščine, zaposlena na Centru RS za poklicno izobraževanje, je štafeto branja sodobne slovenske dramatike sprejela iz rok Darje Štarkl. S pomočjo SiGledalovega iskalnika je prebrskala bazo sodobnih slovenskih dramskih besedil in se odločila, da obiskovalcem portala v branje priporoči tekst Baalram Roka Vilčnika.
:
:

Danuša Škapin / Foto: Osebni arhiv

Zanimivo, kako je v življenju vse povezano. Ljuba sodelavka Darja me je nominirala za tole odgovorno nalogo in jaz sem izbrala delo avtorja, zaradi katerega se je verjetno spomnila name, saj sva obe gledali njegovega odličnega Tarzana v ljubljanski Mali drami in se ob njem zabavali.

Baalram Roka Vilčnika je bil zame privlačnost na prvi prizor. Ko sem ga začela brati, nisem mogla več nehati. Le kaj se zgodi, ko se srečata Hamlet, obremenjen z umorom svojega očeta, in Ojdip v vlogi novega moža njegove matere? Kakšno vlogo v zgodbi igrata izmuzljivi Jago in neodvisna Nora? Kako pridemo do kralja Leara, ki v samoti z grozo spozna svojo zaslepljenost? In ko se pojavi še Godot, tam, kjer ga res ne bi pričakovali … Ampak vsega res ne morem povedati.

Avtor ves čas spretno tke povezave med klasičnimi deli svetovne književnosti, tako da se vse skupaj bere kot »deja vu« ali pa »deja lu« (že prebrano). Delo vsekakor priporočam svojemu sinu Jakobu in ostalim srednješolcem, saj bodo v njem prepoznali vsa domača branja :). Za nadaljnje branje pa poleg njega nominiram tudi sodelavko Špelo in se že veselim, kaj bo napisala.

Povezava: rokgre: Baalram

Rok Vilčnik, Baalram

V rubriki »Izvolimo dramo« beremo sodobne slovenske drame in se nad njimi iskreno navdušujemo ter jih predvsem priporočamo v branje vsem obiskovalcem portala SiGledal. Ideja za to početje se je porodila Simoni Semenič na okrogli mizi Sodobna dramatika, ki je potekala v okviru festivala dramske pisave Vzkrik (24. 3.–26. 3 2017).  Ime rubrike je predlagala Grumova nagrajenka 2017, Simona Hamer, ki je tudi prva izvolila dramo in za naslednje branje nominirala bralca po svojem izboru in presoji, ta pa bo bralce slovenskih dram nominiral dalje. S to verižno igro ali z verižnim eksperimentom želimo predvsem promovirati branje sodobne slovenske drame, saj iskreno verjamemo, da si sodobna slovenska drama zasluži biti (vsaj) prebrana. 

Andrej Jus, 3. 11. 2017
Andrej Jus bere sodobno slovensko dramo
Tanja Kotnik, 3. 11. 2017
Tanja Kotnik bere sodobno slovensko dramo
Ana Urbanc, 10. 11. 2017
Ana Urbanc bere sodobno slovensko dramo
Tara Prodnik, 27. 10. 2017
Tara Prodnik bere sodobno slovensko dramo
Bojana Žohar, 27. 10. 2017
Bojana Žohar bere sodobno slovensko dramo
Nejc Jezernik, 20. 10. 2017
Nejc Jezernik bere sodobno slovensko dramo
Neža Prah Seničar, 27. 10. 2017
Neža Prah Seničar bere sodobno slovensko dramo
Darja Štarkl, 10. 11. 2017
Darja Štarkl bere sodobno slovensko dramo
Ani Rusjan, Matej Stanič, 10. 11. 2017
Ani Rusjan in Matej Stanič bereta sodobno slovensko dramo
Mia Skrbinac, 3. 11. 2017
Mia Skrbinac bere sodobno slovensko dramo
Daniel Day Škufca, 10. 11. 2017
Daniel Day Škufca bere sodobno slovensko dramo
Lara Pižent, 17. 11. 2017
Lara Pižent bere sodobno slovensko dramo
Lena Hribar, 17. 11. 2017
Lena Hribar bere sodobno slovensko dramo
Evelina Pavlovskaja, 24. 11. 2017
Evelina Pavlovskaja bere sodobno slovensko dramo
Aja Kobe, 24. 11. 2017
Aja Kobe bere sodobno slovensko dramo
Eva Kokalj, 24. 11. 2017
Eva Kokalj bere sodobno slovensko dramo
Ana Dolinar Horvat, 24. 11. 2017
Ana Dolinar Horvat bere sodobno slovensko dramo
Daša Doberšek, 1. 12. 2017
Daša Doberšek bere sodobno slovensko dramo
Katarina Klančnik Kocutar, 1. 12. 2017
Katarina Klančnik Kocutar bere sodobno slovensko dramo
Zala Norčič, 1. 12. 2017
Zala Norčič bere sodobno slovensko dramo