Tea Rogelj, ki je prevzela dvoletno selektorstvo, si je ogledala 49 predstav, zasnovanih po slovenskih dramskih besedilih. Presenetilo jo je, da je bilo med predstavami le pet slovenskih dramskih klasik. Le tretjina predstav je temeljila na dramski formi v običajnem pomenu besede, ostale so označene kot avtorski projekt. Pri nekaterih predstavah je govorjeno besedilo produkt procesa ustvarjanja, nekatere pa so hibrid naštetega, je povedala na današnji novinarski konferenci.
Kot kriterije za izbor je izpostavila kompleksnost uprizoritev in njihovo dovršenost, pa tudi odziv pri občinstvu in kritikih. V tekmovalni program je tako uvrstila Dogodek v mestu Gogi Slavka Gruma v režiji Igorja Pisona in izvedbi Slovenskega stalnega gledališča Trst, Tarzana avtorja Roka Vilčnika - rokgre v režiji Eve Nine Lampič in izvedbi SNG Drama Ljubljana ter Butnskalo Emila Filipčiča in Marka Derganca v koprodukciji Prešernovega gledališča in Slovenskega mladinskega gledališča (SMG) in režiji Vita Tauferja.
Med tekmovalne predstave je uvrstila še Republiko Slovenijo, nastalo v koprodukciji SMG in Maske, pri nastanku katere so sodelovali vsi ustvarjalci, ter še eno predstavo SMG, in sicer Mi, evropski mrliči Simone Semenič in v režiji Sebastijana Horvata. Poleg omenjenih so v tekmovalnem programu še predstava kolektiva Beton Ltd. Ich kann nicht anders, ki je nastala v koprodukciji z zavodom Bunker, predstava Plovemo Dominika Smoleta v režiji Jane Menger in izvedbi Anton Podbevšek Tetra ter Svetovalec Mileta Koruna v režiji Nine Rajić Kranjac in izvedbi Mestnega gledališča ljubljanskega.
Med osem tekmovalnih predstav je vključila le en neinstitucionalni projekt. Pri teh je namreč velikokrat opazila dobre, družbeno angažirane ideje, a slabo končno izvedbo oziroma dodelavo. Kot ugotavlja, se ponavljajo neke forme, ki so bile morda pred leti sveže in provokativne, a so se tekom let izrabile, zato je treba iskati nove oblike. Problem so tudi slabši produkcijski pogoji neinstitucionalnih gledališč zaradi pomanjkanje finančnih sredstev.
Spremljevalni program je Tea Rogelj zasnovala na predpostavki, da se bo moralo gledališče izviti iz stereotipov in poiskati nove forme. Kot eno možnih novih oblik prepoznava vrnitev gledališča h gledalcu, k preprostemu dovršenemu pripovedovanju in zgodbi. V spremljevalni program je zato uvrstila predstave, ki jih zaznamujeta prepričljivo podajanje zgodbe in intimen odnos z občinstvom.
To so Nikita. Rojena 1985 Gledališča Glej, predstava Kje sem ostala, pri kateri je sodelovalo več koproducentov, Naj gre vse v pi ali kako sem si zapomnil 3141 decimalk Nika Škrleca in Zavoda k.g. - Tovarna predstav, avtorski projekt Nataše Keser Srečanje ter Mefisto Damirja Avdića (Maska, Mini teater, Desire, Central Station International).
V mednarodni program je Rogljeva izmed štirih predstav uvrstila Žrelo Žanine Mirčevske v izvedbi Narodnega gledališča Kikinda iz Srbije, Hura, Nosferatu Andreja E. Skubica v izvedbi hrvaške Zveze za dravetov sindrom in Dogodek v mestu Gogi v izvedbi češkega gledališča Divadlo F. X. Šaldy.
Festival bodo spremljale tudi tradicionalne dramske delavnice, ki jih bo tokrat vodila Simona Semenič, okrogla miza o stanju slovenske dramatike in dan nominirancev. Potekal bo tudi seminar o avdiodiskripciji za gledališče, ki z zvočnim zapisom dogajanja omogoča spremljanje predstav slepim in slabovidnim.