Situacija je jasna; obstajajo tisti, ki jedo, in tisti, ki se jih pojé. Dramsko delo je komentar človeške nesposobnosti reagirati, ukrepati, spremeniti, neke navidezne pravičnosti, privilegirancev z njihovimi žrtvami. Kljub temu da je bilo delo z naslovom zgodba o nekem slastnem truplu ali gostija ali kako so se roman abramovič, lik janša, štirindvajsetletna julia kristeva, simona semenič in inicialki z.i. znašli v oblačku tobačnega dima Simone Semenič napisano pred skoraj desetletjem, ostaja relevantno, morda celo vedno bolj. Bralec se poistoveti s pasivnim opazovalcem sveta, okolice in dogodkov, mnogokrat šokantnih, na katere se ne odzove, ki gredo samo mimo. Abstraktni prizori, potopljeni v čudno, hladno in neprijetno atmosfero, ki nam je hkrati znana in neznana, nas šokirajo, pretresejo, morda ganejo, a ostanemo pasivni, hladni, isti, ne glede na to, kako daleč ali blizu nam je predstavljeni problem. In prav to je, po mojem mnenju, ogledalo sodobne družbe, očitno aktualno že vsaj desetletje in več ... nespremenjeno.
Ivan Loboda, 23. 8. 2019
Ivan Loboda bere sodobno slovensko dramo
V rubriki »Izvolimo dramo« beremo sodobne slovenske drame in se nad njimi iskreno navdušujemo ter jih predvsem priporočamo v branje vsem obiskovalcem portala SiGledal. Ideja za to početje se je porodila Simoni Semenič na okrogli mizi Sodobna dramatika, ki je potekala v okviru festivala dramske pisave Vzkrik (24. 3.–26. 3 2017). Ime rubrike je predlagala Grumova nagrajenka 2017, Simona Hamer, ki je tudi prva izvolila dramo in za naslednje branje nominirala bralca po svojem izboru in presoji, ta pa bo bralce slovenskih dram nominiral dalje. S to verižno igro ali z verižnim eksperimentom želimo predvsem promovirati branje sodobne slovenske drame, saj iskreno verjamemo, da si sodobna slovenska drama zasluži biti (vsaj) prebrana.