Novice
Maribor, 25. 9. 2011: Festivalski dnevnik lutkovnih dogodivščin gledalke Irine Lešnik. Več
Na rampi, Iz festivalskega lista, Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije - ULU
Maribor, 24. 9. 2011: Festivalski dnevnik lutkovnih dogodivščin gledalke Irine Lešnik. Več
Na rampi, Iz festivalskega lista, Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije - ULU
Maribor, 23. 9. 2011: Festivalski dnevnik lutkovnih dogodivščin gledalke Irine Lešnik. Več
Na rampi, Iz festivalskega lista, Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije - ULU
Festivalski dnevnik – izbrani izseki s festivala Mladi levi. Več
Simon Šerbinek, diplomirani igralec in slovenist, se trenutno udinja kot gledališki lektor. Navdih za pričujoči intervju je predstavljala njegova letos izdana diplomska naloga "Govorjena ravnina v komediji Toneta Partljiča Moj ata, socialistični kulak (korelacija med dramsko predlogo in odrsko oziroma filmsko izvedbo)", s katero je zaključil študij slovenistike na Filozofski fakulteti v Mariboru. Več
V okviru letošnjega Tedna slovenske drame je na svetovni dan gledališča, 27. marca 2011, potekala že tradicionalna mednarodna okrogla miza »Dramska pisava v obdobju krize«, ki so jo v sodelovanju s Prešernovim gledališčem Kranj pripravili regionalni centri ITI iz Slovenije, Hrvaške in Srbije. V poročilu izpostavljam ključne točke skoraj dve uri trajajoče živahne diskusije. Več
Med 25. in 27. marcem 2011 bodo različna ljubljanska kulturna prizorišča napolnile koreografije mladih ustvarjalcev sodobnega plesa. Novoustanovljeni evropski festival Plesna Vesna (Spring Forward) premierno gostimo prav v Sloveniji, kar je velik dogodek za ljubitelje sodobnega plesa! – Ker sem anketo o definiciji sodobnega plesa že izvedla, me je tokrat zanimalo, kaj študentje pri nas in drugod po Evropi razumejo pod izrazom koreografija. Več
Bogdan Georgescu je pravi dokaz za to, da umetnost ne pozna meja. Romunska javnost ga pozna kot umetnika in aktivista za socialne pravice. Kot sredstvo za izražanje svoje umetnosti uporablja dramsko pisanje, video tehniko, vstopa pa tudi v območja, ki jih običajno ne povezujemo neposredno z umetnostjo, kot so socialna intervencija in projektna organizacija. V sledečem intervjuju je na kratko opisal svojo metodo dela, nekaj svojih projektov, zaupal pa mi je tudi, kakšna je njegova vizija prihodnosti umetniško-socialnega delovanja. Več
Sodobni ples je težko zajeti v enovito stalno definicijo, saj je njegova ključna lastnost popolna svoboda izražanja, ki ima za posledico nenehno iskanje novih oblik gibanja. V pričakovanju Gibanice, festivala, posvečenega sodobnemu plesu, me je zanimalo, kaj povprečni študent (torej tak, ki ne študira umetnosti) pod pojmom sodobni ples sploh razume. Navajam nekaj najbolj zanimivih odgovorov. Več
Festival Gibanica, bienale slovenskega sodobnega plesa, bo letos doživel že peto nadaljevanje, med 24. in 27. februarjem 2011 v Ljubljani. O dogajanju na festivalu sem spregovorila z Almo R. Selimović, članico organizacijskega odbora. Več