Novice

Alen Jelen, dramaturg, gledališki in radijski režiser ter novinar urednik na Radiu Slovenija, nam je povedal o svojem delu pri ŠKUC gledališču, o prostorski in finančni stiski ter o svojem režiserskem delu. Več

Na rampi

Alen Jelen, Škuc

KRITIKA: Salzburška eksperimentalna akademija plesa (SEAD) je bila ustanovljena leta 1993 z namenom izoblikovati plesalce in koreografe na področju sodobnega plesa ter priskrbeti možnost uprizarjanja in poučevanja plesne umetnosti. S tremi predstavami so 20. in 21. junija gostovali v Španskih borcih. Več

Na rampi

SEAD

KRITIKA.- Približno štiri leta deluje skupina Bitnamuun, ki pod umetniškim vodstvom Jane Menger združuje mlade slovenske ustvarjalce. Njihove predstave izhajajo iz modernih plesnih tehnik in fizičnega gledališča. Miza za 4 je njihov peti projekt. Ogledali smo si ga v Španskih borcih. Več

Na rampi

Bitnamuun

KRITIKA.- Predstava Utopija želi gledalca vključevati v proces svojega nastajanja, zanjo so torej značilni elementi performativnega, ki so se uveljavili skozi sedemdeseta leta prejšnjega stoletja, poleg tega pa z njimi problematizira in jih parodira. Več

Na rampi

SNG Drama Ljubljana

Na festivalu Ukrep si lahko, poleg gotovih predstav, gledalci ogledamo tudi projekte petih skupin, ki s svojim delom v okviru Medukrepa, razvijajo ideje in iščejo nove možnosti povezovanja različnih umetnosti. Več

Informacije, Izobraževanje, Na rampi

Ukrep

KRITIKA.- Drugi festival Ukrep, ki ga organizira Plesni teater Ljubljana v sodelovanju z Masko, z namenom vzgajanja dramaturgov na področju plesa in uveljavljanja novih metod v ustvarjalni proces, se je pričel s plesno predstavo Komad za Matjaža Hanžka. Več

Na rampi

Ukrep

KRITIKA: V Kinu Šiška smo si ogledali premiero Urbanobaleta, ki nam prikaže ustvarjanje dveh mladih slovenskih koreografinj s plesalci baletnega ansambla SNG Opera in balet. Več

Na rampi

Sanja Nešković Peršin, SNG Opera in balet Ljubljana

KRITIKA: Predstava Bila bi palma, ki si jo je bilo moč ogledati 26. in 27. aprila v Stari elektrarni v okviru Svetovnega dneva plesa, je zanimiva sinteza projekcije, teksta in plesa, ki svoje stičišče najdejo v palmah. Gib je delo Mateje Bučar, besedilo pa je napisala Renata Salecl in v njem strnila idejo o palmah. Več

Na rampi

Mateja Bučar