Novice

Mestno gledališče ljubljansko, Veliki oder, Anton Pavlovič Čehov ČEŠNJEV VRT, režija Janusz Kica, premiera 2. 10. 2021. Več

Informacije, Iz gledališkega lista

Janusz Kica, Češnjev vrt, MGL, Anton Pavlovič Čehov

Med zaprtjem gledališč zaradi ukrepov za zajezitev koronavirusa je gledališkim ustvarjalcem odvzet stik z gledalci. Kdaj bodo igralci lahko spet stopili pred publiko? Kakšen je ta čas za gledališke ustvarjalce? – Petra Pogorevc: "Hvala vsem, ki nas pogrešate in delite z nami žalost, jezo in skrb, ker smo še vedno zaprti. Brez vas nas ni, zato #odprimogledališča." Več

Na rampi, Zapisi iz brloga

Koronavirus, Petra Pogorevc

Mestno gledališče ljubljansko, Jure Novak KARAOKE, režija Jure Novak, premiera 10. januar 2020. Več

Informacije, Iz gledališkega lista

MGL, Jure Novak, Karaoke

Mestno gledališče ljubljansko, Ben Jonson VOLPONE, premiera 10. oktober 2019 Več

Informacije, Iz gledališkega lista

Volpone, MGL

Mestno gledališče ljubljansko, Jean Cocteau STRAŠNI STARŠI, režija Alen Jelen, premiera 2. februar 2018. Več

Iz gledališkega lista

MGL

Petra Pogorevc, dramaturginja v Mestnem gledališču ljubljanskem in urednica Knjižnice MGL, je s pomočjo SiGledalovega iskalnika prebrskala bazo sodobnih slovenskih dramskih besedil in se odločila, da obiskovalcem portala v branje priporoči tekst Ize Strehar Lahko bi bilo, ampak ni. Več

Izvolimo dramo

Iza Strehar, Lahko bi bilo ampak ni

Mestno gledališče ljubljansko, William Shakespeare OTHELLO, režija Jernej Lorenci, premiera 28. november 2013. Več

Iz gledališkega lista

MGL, Jernej Lorenci, William Shakespeare

Mestno gledališče ljubljansko, William Shakespeare UKROČENA TRMOGLAVKA, režija Anja Suša, premiera 14. februar 2013. Več

Iz gledališkega lista

MGL, William Shakespeare

Mestno gledališče ljubljansko, Jean Baptiste Poquelin Molière: NAMIŠLJENI BOLNIK, režija Mile Korun, premiera 15. september 2011. Več

Iz gledališkega lista

MGL, Mile Korun, Moliere

Slovenska gledališka realnost je takšna, da premoremo razmeroma veliko nagrad, ki pa med seboj niso dovolj diferencirane. Žirantje raznih institucij dobivajo sive lase že ob nagrajevanju igralskih kreacij, recimo kadar so te izrazito kolektivne narave, kadar zapuščajo področje dramskega uprizarjanja, kadar zadevajo stranske ali celo epizodne vloge. Ravno tako je na delu premalo vneme pri določanju nabora in obsega ostalih nagrad, iz katerih so določeni profili ustvarjalcev že desetletja preprosto izključeni ali v najboljšem primeru pospravljeni v hvaležni predal tako imenovanih posebnih dosežkov. Več

Kolumne

Prikaži več