Izhodišče projekta je vojna fotografija objetega mrtvega para na mostu Vrbanja. Muslimanka Admira Ismić in pravoslavec Boško Brkić sta leta 1993 poskušala zbežati iz okupiranega Sarajeva, vendar ju je nekaj metrov pred mejo ustrelil neznani ostrostrelec. Avtor fotografije, ameriški fotograf Mark H. Milstein, in novinar Kurt Schork sta par poimenovala »sarajevska Romeo in Julija« in iz tragične smrti dveh mladih ljudi z nasprotnih strani kljub nasprotovanju obeh družin ustvarila senzacionalistično zgodbo o mladih zaljubljencih, ujetih v krvavi razpad Jugoslavije.
Ob analizi fotografije se bodo ustvarjalke_ci predstave spraševale_i o vojni fotografiji in svojem odnosu do nje. In vojna fotografija, razpeta med poveličevanje vojnega nasilja in nujno opozarjanje na vojne grozote, je pravzaprav v podobnem položaju, v kakršnem se bo znašla predstava: govoriti o stvari, ki je ni sposobna ujeti v podobo. Kaj je etično odgovorno in smiselno stališče umetnice_ka v odnosu do dokumentarnih vsebin? S kakšno pravico si jemljemo gledališki prostor, da govorimo o bolečini drugih, ki je same_i ne razumemo? Ali ni vprašanje občutljivosti in etike pogosto le izgovor za družbeno nedejavnost? Predvsem pa: Kako naj se izognemo naslednji vojni?