Muslimanka Admira Ismić in pravoslavec Boško Brkić sta leta 1993 poskušala zbežati iz okupiranega Sarajeva, vendar ju je nekaj metrov pred mejo ustrelil neznani ostrostrelec. Ko sta ju ameriški fotograf Mark H. Milstein in novinar Kurt Schork kljub nasprotovanju družin poimenovala sarajevska Romeo in Julija, sta iz tragične smrti dveh mladostnikov ustvarila senzacionalistično zgodbo, iz njunih trupel pa simbol ljubezni, ki jo je zatrla vojna, so zapisali pri gledališču.
Na podlagi izbrane fotografije in uprizarjanja bolečine se po mnenju režiserke Žive Bizovičar odpira širša problematika vojne fotografije, njene etičnosti in družbenega vpliva, tudi v medijih.
Pri projektu je izhajala iz knjige ameriške avtorice Susan Sontag Pogled na bolečino drugega o vplivu vojnih fotografij in posnetkov ter premikih, ki jih sprožijo. Ob usodi Admire in Boška je razmišljala tudi o njuni zgodbi, pozicijah novinarja in fotografa in nezmožnosti ugotovitve, kdo je odgovoren za njuno smrt.
Kot je poudarila režiserka, "ne gre za oživljanje in podoživljanje nečesa, kar absolutno ne moremo razumeti, ampak za neko faktično reprezentacijo dogodka, preko katerega dobimo občutek vseobsegajoče groze in nerazumevanja tovrstnih zgodb". Režiserka je osvetlila tudi lastno pozicijo in pozicijo vseh, ki vsakodnevne grozote spremljajo nonšalantno ali apatično.
Kot je zapisala v pogovoru za SMG v gledališkem listu, se kot človek v sistemu blaginje ne more odreči družbeni odgovornosti do sveta in se hkrati ne zavedati, da je njena blaginja odvisna od trpljenja drugih. "Ne obravnavati tem, povezanih z grozo, ki je sama ne doživljam, zagotovo ni rešitev. Hkrati pa se mi zdi nujno, da se kot avtorica vsebin soočam z dilemami, vprašanji in nenehnimi občutki sramu in krivde," je pojasnila.
Igralka Kaja Petrovič je v izjavi za medije kot sporočilo predstave Boško in Admira izpostavila kontemplacijo vojne in našega odnosa do nje. Kot je pojasnila, je v predstavi čutiti nostalgijo po nekdanji skupnosti in nenehno soočenje s krivdo.
V predstavi Boško in Admira poleg Petrovič nastopajo Primož Bezjak, Nataša Keser, Boris Kos in Stane Tomazin. Dramaturgijo predstave je zasnoval Nik Žnidaršič.