Novice z oznako "Ana Krauthaker"
Po romanu Pes z Atlantide iz leta 1993 avtorja Mateta Dolenca, Prešernovega nagrajenca, je v režiji Ane Krauthaker in v sodelovanju z glasbeno založbo ZKP RTV Slovenija nastala nova zvočna knjiga, ki jo bo mogoče od nocoj dalje poslušati na 3. programu Radia Slovenija - programu Ars v okviru oddaje Odprta knjiga. Zvočnico bere Sebastian Cavazza. Več
Radio Slovenija, Ana Krauthaker, Pes z Atlantide, Mate Dolenc
V šestih zaporednih sobotah v aprilu in prvi polovici maja bo na prvem programu v terminu kratke radijske igre premierno na sporedu cikel Slabe ceste v režiji Ane Krauthaker. Več
Ana Krauthaker, Natalja Vorožbit, Slabe ceste, Radio Slovenija
Serija kratkih radijskih iger je nastala v okviru projekta B-AIR Radia Slovenija. Premierni cikel štirih kratkih radijskih iger, avtoportretnih izpovedi v zvoku po zgodbah učencev Centra za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Kamnik. Vsako soboto maja ob 22.40 v terminu kratke radijske igre na Prvem. Več
Na programu Ars Radia Slovenije bo drevi premiera radijske igre Marijino oznanjenje, ki je nastala po drami Paula Claudela. Besedilo je priredila dramaturginja Ana Kržišnik Blažica, igro je režirala Ana Krauthaker. Osrednjo vlogo Violaine interpretira Anja Novak, druge pa Matija Rozman, Saša Tabaković, Branko Jordan, Ana Urbanc in Vesna Jevnikar. Več
Ob prazniku združitve prekmurskih Slovencev z matičnim narodom bo na Prvem programu Radia Slovenija premiera radijske igre Bratonski pil. Režiserka Ana Krauthaker je izbrala igralce, ki prihajajo iz Prekmurja ali jim je to narečje domače. Glasove likom posojajo Evgen Car, Vladimir Vlaškalić, Anita Gregorec, Ludvik Bagari, Blaž Šef in Jožef Ropoša. Več
Radio Slovenija, Ana Krauthaker, Bratonski pil, Tamara Matevc
V času popolnega zaprtja gledališč zaradi ukrepov za zajezitev novega koronavirusa vabimo gledališke ustvarjalce k pisanju o času, v katerem živimo, in o njihovem doživljanju prekinitve stika z gledalci. – Ana Krauthaker: "Jaz pa mirujem. Zame se dogaja nekaj povsem drugega. Gledališče je preplavilo vsakdanjost. Ne vemo, kdo nosi masko, ne vemo, kaj so sence, ki se pojavljajo na sceneriji …" Več