Predstava, menijo ustvarjalci, skozi reprodukcijo populističnega govora opominja na licemerstvo in odgovornost (post)kolonialne Evrope, ko gre za vojne na Bližnjem vzhodu in begunsko krizo.
V predstavi, ki jo scenografsko opredeljujejo plastične kante za nafto, je večkrat slišati, da je Zahod od 90. let dalje odgovoren za smrt štirih milijonov Arabcev in da so teroristični napadi v Evropi logična posledica. Dokler ne bodo umrli štirje milijoni Evropejcev, ne bo pomiritve.
Kot je poudaril direktor SMG Tibor Mihelič Syed, je predstava nastala po navdihu romana Estetika odpora Petra Weissa. Ustvarjalci so si v prvi vrsti zastavljali vprašanja, kakšna je odgovornost intelektualcev in umetnikov v času družbenih sprememb, kako umetnost nagovarja posamezne družbene razrede in kdo naj prevzame vlogo odrešenika.
Za nastale razmere na Bližnjem vzhodu in za begunski val naj bi bili krivi Evropejci, tudi tisti, ki hodijo v gledališče in se držijo buržoaznih kodov, medtem ko tisoči umirajo.
Ena od igralk v predstavi Draga Potočnjak je poudarila, da Frljić v dobro uro trajajoči predstavi dramaturško ni pristal na vmesne razbremenitve v smislu, da bi po mučnem pasusu sledil lahkotnejši del. Poudarek je na trajanju mučnih situacij.
Vsi se strinjajo, da gre za politično izjemno nekorektno predstavo. V procesu študija so se spraševali, je povedal igralec Matej Recer, koga vse bi predstava lahko prizadela in kje je meja, da ne ogrožajo sebe in gledalcev. Na vaje so povabili Sirca, ki živi v Sloveniji, da jim je podal svoj pogled na njihovo delo. Odsvetoval jim je zapise iz Korana na telesih nastopajočih, ki so jih nato nadomestili s stavkom, da je arabščina jezik in ne orožje.
V t.i. gledališki epizodi igrajo Barbara Babačić, Daša Doberšek, Uroš Kaurin, Dean Krivačić, Jerko Marčić, Nika Mišković, Draga Potočnjak, Matej Recer in Blaž Šef. Scenografijo podpisuje Igor Pauška, kostumografijo in oblikovanje maske pa Sandra Dekanić. Glasbo je izbral Frljić.
Frljićeva predstava je doslej doživela številne kritike, na Poljskem je bila deležna celo prijave na policijo s strani poljske vodilne desne stranke PiS zaradi "žaljenja verskih čustev in poljskih nacionalnih simbolov".
Predstava je nastala po naročilu berlinskega Hebbel am Ufer (HAU), v koprodukciji več gledališč. Prva premiera je bila konec maja na Dunaju, sledili sta premieri v Weimarju in Berlinu, predstava je gostovala tudi na festivalu Mess v Sarajevu. Konec novembra bo premierno uprizorjena še v HNK Ivana pl. Zajca na Reki.