Shakespearovo tragedijo o škotskem kralju Macbethu in njegovi ambiciozni Lady Macbeth, ki ju pohlep po oblasti potegne v blaznost in povzroči njun propad, si je južnoafriški gledališki režiser zamislil kot zgodbo v zgodbi gledališke skupine beguncev iz Demokratične republike Kongo v begunskem taboru. Amaterska skupina naleti na zaboje, polne kostumov, rekvizitov, libretov in starih posnetkov opere Macbeth. Ob brskanju med predmeti se jim porodi misel, da bi sami lahko uprizorili Macbetha, saj v njem odkrijejo številne povezave s položajem v svoji domovini, ki jo uničujejo okrutni klanski boji za oblast in prevlado nad ozemljem, bogatem z rudniki zlata.
Zgodba se tako dogaja v državi, ki jo pretresa neusmiljeno izkoriščanje naravnih virov, s katerimi se s pomočjo oblasti, polne korupcije, okoriščajo največje svetovne družbe, hkrati pa vzdržujejo vsesplošno nasilje in korupcijo. V takšnem okolju etničnih konfliktov, brezobzirne milice in naravnega bogastva, prežetega s krvjo, kongovski vojskovodja, general Macbeth, in njegova ambiciozna žena umorita kralja in sprostita grozote nad pokrajino, ki jo zasežeta.
Skladatelj Cassol je Verdijevo partituro priredil za deset temnopoltih južnoafriških opernih pevcev in dvanajst glasbenikov. Izvedla jo bo skupina Third World Bunfight ob spremljavi članov znanega in večkrat nagrajenega ansambla klasično izobraženih glasbenikov iz nekdanje Jugoslavije No Borders Orchestra, ki ga vodi srbski dirigent Premil Petrović.
Predstava je del abonmaja Veličastnih 7 in tematskega festivala Shakespeare za vedno, s katerim se je Cankarjev dom pridružil globalnemu obeleževanju 400-letnice smrti velikega angleškega dramatika. Spremljali jo bodo nadnapisi tako v slovenskem kot tudi angleškem jeziku, ker gre za posebno slengovsko priredbo Shakespearove tragedije, ki jo režiser želi podati neokrnjeno, piše na spletni strani zavoda.
Bailey se je na evropskih odrih proslavil s predstavami, kot so Exhibit B, Orfeus in Big Dada. Njegove predstave so gostovale po skoraj vseh celinah. "Naš afriški Rimbaud", kot ga je imenoval eden od kritikov, stare evropske zgodbe cepi na afriška tla. Po ogledu njegovih predstav Medeja, Orfej ali Macbeth se evropski gledalec vpraša, ali ni bilo nemara nasprotno, ali se niso te zgodbe priselile v Evropo iz Afrike, še piše na spletni strani Cankarjevega doma.
Bailey je pri Macbethu oblikoval tudi scenografijo, koreografijo je podpisala Natalie Fisher.