Novice
Izid pričujoče številke je na nek način nadaljevanje razmišljanja, ki se je odprlo s člankom Bojane Kunst Glas plešočega telesa (The Voice of the Dancing Body, 2009), ki je izšel pred dvanajstimi leti v sestrski reviji Frakcija. Več
Seminar sodobnih scenskih umetnosti, ki bo v sezoni 2021–2022 deloval na Novi pošti, je neformalno izobraževalno in raziskovalno okolje, ki ponuja predavanja mednarodno priznanih teoretikov in teoretičark, umetnikov in umetnic ter piscev in pisk. Več
Dolgoletni direktor in umetniški vodja zavoda Maska, Janez Janša, se po 22 letih poslavlja. Prostor pušča mlajši generaciji. Slovo jemlje tudi Sloveniji, pot, tako življenjsko kot akademsko, nadaljuje v Berlinu. Več
V Učinkih odtujitve Jakovljević raziskuje močno povezavo med demokratizacijo umetnosti in industrijsko demokracijo, zaradi katere je jugoslovansko kulturo tistega obdobja zelo težko klasificirati. Zoperstavi se domnevi, da je bila umetnost Vzhodne Evrope pred letom 1989 bodisi uradna ali pa disidentska, in pokaže, da razpad Jugoslavije ni bil rezultat nekakšnih starodavnih sovraštev med narodi, temveč da je bil posledica sprevrženja in propada ideje samoupravljanja. Več
Pričujoča številka Maske je posebna vsaj iz dveh razlogov, zaključuje praznično trilogijo 200 številke, obenem pa je tudi zadnja številka, ki sta jo skupaj uredili Alja Lobnik in Pia Brezavšček. Alja Lobnik z aprilom nastopi mandat direktorice zavoda Maska, s čimer se poslavlja dolgoletni direktor in umetniški vodja zavoda, Janez Janša. Več
Gre za drugo jubilejno 200. številko Maske – avantgardistično poimenovano 200bb - in za drugo številko trojčka revij, s katerimi obeležujejo tudi 100 let od prvega izida revije Maska. Več