Ko se sredi noči uspešnež z ženo in prijateljskim zakonskim parom vrne z obletnice poroke v podeželsko hišo, se sooči z razdejanjem, nato pa naleti tudi na vlomilca. Ta vzame situacijo v svoje roke, razgalja intimo četverice ter ob tem zamaje srečni prijateljski in ljubezenski videz njihovih vezi.
Komični triler Kraja je z bolehavim in v svoji identitetni preobleki težko prepričljivim likom tatu ter z malo, a značajsko pestro druščino dveh zakonskih parov najprej komedija. Srhljivo razsežnost ji ustvarja razgaljenje odnosov na ravni ljubezenskih oziroma prijateljskih vezi, ki razkrije prevare, obenem pa v prikazu manipulativnega ravnanja postreže tudi z dimenzijo vdora v območje intime. Naslovna prilastitev tujega imetja se tako ne ustavi zgolj pri gmotnih rečeh, ampak pomeni čisto pravi vdor v tuja življenja. Da pa vse ne bi ostalo pri preprostem razmerju enega tatu in skupinice žrtev, se v razreševanju situacije identiteta dejanskega tatu šele postavi pod vprašaj.