dollardaddy’s (Dollár Papa Gyermekei) je eden mlajših madžarskih kolektivov, ki sta ga ustanovila Emőke Kiss-Végh in Tamás Ördög, igralca in eksperimentalni gledališka ustvarjalca. Njuno ustvarjanje zaznamujejo značilnosti filmske dogme – minimalizem, izčiščenost; delata s klasičnimi dramskimi teksti, kjer obdržita like, igralci govorijo izviren tekst s svojimi besedami. Dom je nastal na podlagi Strindbergovega Pelikana in je drugi del družinske trilogije (Ljubezen, Dom, Otrok).
Tenzijo v predstavi ustvarja neskladje med popolno klasičnostjo dramske igre in hkratno okleščenostjo skoraj vsega gledališkega. V dogma slogu ni gledališke luči, rekvizitov, scenografije; samo naturalistična igra fenomenalnih igralcev, ki se premikajo med gledalci. Tudi četrte stene ni – ne samo zato, ker ni odra, tudi zato, ker ni nobene iluzije zaprtega prostora, gledalci smo del niča, ki obdaja edino, kar obstaja v tej predstavi: dramska igra. In dialogi, ki postanejo aktualni in niso več stari več kot sto let, saj so ogoljeni na čiste medčloveške odnose.