Črno satiro Pasji sin je mogoče razumeti kot metaforo za življenje znotraj super kapitalističnega sistema. Dogaja se v fiktivnem svetu, na meji med nadrealnim in resničnostjo 21. stoletja, kjer so človeški viri postali negotovi in čedalje več nalog prevzemajo stroji. Natančneje v podjetju, ki ni konkretno mesto, temveč metafora za medsebojne odnose med ljudmi, za njihove strategije preživetja in tveganja ter za posledice napredovanja in povzpenjanja.
Na dnu družbene lestvice so Paraziti, nevidni in odrinjeni predstavniki raznovrstnih manjšin, ki nimajo ničesar. Na drugi strani so nevidni tudi najbolj ugledni predstavniki družbe, ki imajo največ bogastva in vpliva nad svetom.
Nastopajo tudi Čistilci, katerih naloga je, da brišejo informacije, ki ogrožajo uspeh civilizacije fiktivnega sveta in ga postavljajo pod vprašaj. V njem so tudi Prasci, ki so zaradi lastnih napak izgubili privilegiran položaj v družbi in morajo v zameno uničevati človeška življenja. Podjetju kraljuje Vodja, ki odloča kam kdo sodi in kdo bo njegov naslednik, so pri Drami zapisali o predstavi.
Nejc Cijan Garlatti, ki igra protagonista - Pasjega sina - Miguela, je na novinarski konferenci povedal, da se je njegov lik spustil v pekel, da bi z vztrajnostjo in manipulacijo, ki na neki točki nadomesti njegov nagon po preživetju, splezal po družbeni lestvici. "Delavce navduši Miguelova moč, sam pa počasi dojame, kakšna je cena, ki jo bo moral plačati za osvoboditev," so še zapisali v Drami.
Predstava problematizira oportunizem. "Zakaj in kako postanemo nemoralni? Najlažji odgovor je: ker hočemo preživeti, kajti preživetje je najsvetejši zakon življenja," je zapisal režiser in avtor predstave Shilling, na novinarski konferenci pa dodal, da ga je k režiji nagovorila tudi problematika mladih novinarjev na Madžarskem, ki v zameno za preživetje postanejo orodje politične propagande in do neke mere celo verjamejo, da namesto laži pišejo resnico.
V predstavi poleg Cijana Garlattija nastopajo Gregor Baković (Virgile), Barbara Cerar (Sonja), Iva Babić (Antonia), Nina Valič (Mara), Saša Mihelčič (Tatjana), Maja Sever (Ida) in drugi.
Besedilo je prevedla Gabriela Gaal, kostumografinja je Ana Janc, lektor je Arko, skladatelj in avtor videa je Peter Fancsikai, oblikovalka svetlobe pa Mojca Sarjaš.