Dramski tekst je Rozmanovo avtonomno avtorsko delo, v katerem gradi predvsem na skrajno egocentričnem odnosu Brechtovega lika do družbe. Rozman je Brechtovo zgodbo prestavil v sodoben čas in domač prostor, zato so nekoliko bolj izpostavljene nacionalne teme. Njegov Baal je v primerjavi z izvirnimi Brechtovimi različicami bolj povezan in besedilno lahkoten, saj dialoge piše v verzih, so zapisali v SMG.
Rozmanu se je ob prebiranju Brechtovega dela zdel Baal sprva tuj, saj ga je doživel kot egocentričnega umetnika oziroma sociopatskega egoističnega cinika, pozneje pa ga je sprejel v svoji simpatičnosti in velikem umetniškem duhu, je med drugim dejal Rozman na februarski novinarski konferenci.
Po Tauferjevih besedah je v predstavi ob narcisoidnosti močno zastopan še en komplementaren fenomen - infantilnost. Baal (igra ga Ivan Godnič) kot zrel človek pri 50 letih še ni sposoben prevzeti odgovornosti za svoje življenje, kar je po režiserjevem mnenju tragika marsikaterega sodobnega človeka.
Dramsko besedilo predvideva vrsto vlog. Ob Godniču v predstavi igrajo še Jure Ivanušič, Uroš Maček, Robert Prebil, Matej Recer, Ivan Rupnik, Dario Varga in Matija Vastl, ki pa imajo po več vlog.
Scenografka predstave je umetnica Zora Stančič, za glasbo v živo bo poskrbel Vasko Atanasovski trio. Med številnimi songi bo zazvenela tudi pesem Srečka Kosovela Prerojenje, ki jo je uglasbil Ivanušič. Pri glasbeni zasnovi predstave je sodeloval še Aleksander Pešut - Schatzi. Koreografinja predstave je Natalija Manojlović Varga, za kostume je poskrbela Barbara Stupica.