Beckett je v svojem delu z ironijo opisal človekovo tesnobo, obup, strahove, muke, pričakovanja in absurdnost bivanja. Dva potepuha, brezdomca, se vsak dan srečujeta na cesti poleg nekega drevesa in čakata na Godota, ki je prispodoba za boga, upanje in smisel. Vsak dan k njima prihaja deček, ki jima vliva upanje, da bo Godo zagotovo prišel naslednji dan. Čas in kraj dogajanja nista nedoločena, poleg tega junaka nenehno pozabljata, koliko časa sta na tem kraju in kaj sta delala pred tem.
Jamnik, ki je poskrbel tudi za sceno in kostume, je Godota priredil po prvem slovenskem prevodu Franceta Jamnika, sicer svojega očeta, iz francoščine in avtorjevem prevodu v angleščino.
V pogovoru za gledališki list je pojasnil tokratno spremembo v naslovu, prejšnje uprizoritve so namreč nosile naslov Čakajoč na Godota in Čakajoč Godota. Kot je pojasnil, ga je deležnik na č vedno zbodel v uho s svojo arhaičnostjo, sam pa je želel, da se tokratna uprizoritev dogaja tukaj in zdaj in torej izhaja iz aktualnega splošno pogovornega jezika. Za spremembo naslova se je odločil tudi zaradi pomenske nianse med besedama čakajoč in čakanje, je povedal.
Za gledališki list je še povedal, da pri gledališki uprizoritvi nikoli ne izhaja iz filozofskega sistema, umetnostne smeri ali obdobja, niti iz avtorjevega opusa ali življenjepisa, temveč predvsem iz posamične predloge in njenega odzvanjanja v današnjem svetu. Po njegovem mnenju je Beckettovo besedilo, ki sodi v t.i. dramatiko absurda, večno aktualno.
"Upam, da nam je uspelo narediti predstavo, ki ponuja veliko različnih, a sorodnih možnosti dojemanja," je povedal Jamnik.
Kot so zapisali v gledališču, v njegovih režijah ostaja živa pronicljiva natančnost nizanja vsebinskih poudarkov slehernega dramskega besedila, občutek za ritem in tempo predstave ter posluh za igralca, kar je verjetno povezano tudi s tem, da sam pogosto nastopa kot igralec. Bil je že umetniški vodja Šentjakobskega gledališča, od leta 1989 deluje tudi kot mentor ljubiteljskih gledaliških skupin ter redno režira v vseh poklicnih gledališčih.
V predstavi bodo nastopili Žiga Sedmak, Srečko Kermavner, Žiga Medvešek, Marko Skok in Jože Pavšič.