Uprizoritev z naslovom Jérôme Bel sledi načelom trajnostnega gledališča, saj sta za njeno izvedbo poleg nastopa le enega igralca uporabljeni minimalna scenska oprema in energetsko varčna tehnologija lokalnega gledališča.
"V njej nas avtor v dobri eni uri s preizpraševanjem lastnih idej, prežetih s francoskim (post)strukturalizmom, zlasti s koncepti Rolanda Barthesa in Debordovo kritiko družbe spektakla, popelje na zanimivo in provokativno popotovanje skozi skoraj tri desetletja svoje profesionalne in ustvarjalne poti plesalca in koreografa," so sporočili iz SNG Maribor.
"Pri tem samoodkrivanju lastne preteklosti večkrat samokritično obračuna s svojimi številnimi prepričanji, zablodami in zgrešenimi predpostavkami, s tem pa navsezadnje tudi na novo osmišlja svojo avtorsko pozicijo v sedanjosti, da bi lahko s tem položil še trdnejše temelje svojemu nadaljnjemu plesnemu ustvarjanju," so navedli.
Jerome Bel je eden najprepoznavnejših francoskih koreografov svoje generacije. Po študiju plesa na Nacionalnem centru za sodobni ples v Angersu se je začel posvečati ustvarjanju plesnih uprizoritev, za kar ga je, kot pravi, leta 1983 navdušila uprizoritev Nageljni (Nelken) nemške koreografinje Pine Bausch.
Po predstavi Monolog za živeče v času izumrtja je to že druga uprizoritev v okviru mednarodnega projekta Stages, ki ga sofinancira Evropska unija. Projekt razvija etično odgovorno in trajnostno zasnovano gledališče ter preizkuša nove modele gledališke (post)produkcije. Idejo je Jerome Bel zasnoval z ameriško gledališko režiserko Katie Mitchell.