Samobor je ob torkovi razgrnitvi repertoarja dejal, da želi naslov sezone Ljubezen služiti "zgolj kot reflektor, ki bo na ozadju neštetih 'aktualnih' tem, ki jih bodo razpirale izbrane uprizoritve, usmerjal pogled na najintimnejše občutenje sveta". Ob predstavitvi je razmišljal, da je ljubezen osnovno pozitivno gibalo, ki se lahko zoperstavi današnjemu svetu, prepredenemu s sovraštvom, žicami in mejami. "To pa ne pomeni, da bomo govorili zgolj o ljubezni. Govorili bomo tudi o sovraštvu, o pomanjkanju ljubezni, o strahu ...," je napovedal.
Samobor je dejal, da so se že v zgodovini pojavljala obdobja, ko je bila ljubezen še kako potrebna, med drugimi so jo zagovarjali hipiji po drugi svetovni vojni: "Vsako tako gibanje se je pojavilo po nekih katastrofalnih časih. (...) Človeštvo je v nekem trenutku začutilo potrebo po pogovarjanju o ljubezni in menim, da je tudi zdaj trenutek."
V sezono 2019/2020 bodo na velikem odru Drame septembra vstopili z uprizoritvijo Salome Oscarja Wilda, katere režijo bo prevzel Eduard Miler. Samobor je spomnil, da se prav Saloma dogaja v katastrofalnem, bibličnem času, ki je primerljiv z današnjim, v tem času pa je edini, ki priča o ljubezni in o sprejemanju krivde prerok Johanan, ki na koncu ostane brez glave. "Kaj danes naredimo z nekom, ki govori resnico? Snamemo mu glavo, na tak ali drugačen način," je v razmislek podal ravnatelj Drame.
Oktobra bo na sporedu premiera avtorskega in po besedah Samoborja precej eksperimentalnega projekta Pogovori o ljubezni v režiji Jerneja Lorencija, ki bo nastal v mednarodni in večjezični koprodukciji med Slovenijo, Črno goro, Italijo in Albanijo. Režiser bo skupaj s sodelavci za izhodišče predstave vzel prav ljubezen. Lorenci je v repertoarni knjižici zapisal: "Govorica ljubezni si ne jemlje glasu, ona, morda, daje glas. Govorni organ govorice ljubezni je uho."
Gospa z morja Henrika Ibsena bo na sporedu od novembra, režijo pa bo prevzel Tin Grabnar, prvo slovensko uprizoritev bo januarja dočakala predstava Maria po besedilu britanskega dramatika Simona Stephensa v režiji Janusza Kice.
Začetek leta bo zaznamovala nova velika koprodukcija med Dramo, Cankarjevim domom (CD) in Mestnim gledališčem ljubljanskim. Gre za krstno uprizoritev nove režije Ivice Buljana, znanstveni kabaret 2020, ki bo nastal po motivih besedil Yuvala Noaha Hararija. Projekt 2020 po zapisu režiserja želi celostno performativno prikazati izzive skorajšnje prihodnosti, pri tem pa bo izhodiščna točka ustvarjalcev leto 2020 in številni, že sedaj znani dogodki, ki ga bodo zaznamovali. Sezono bo aprila na velikem odru zaokrožila še ena v Sloveniji prvič uprizorjena predstava, in sicer Požigi libanonskega dramatika Wajdija Mouawada v režiji Nine Rajić Kranjac.
V Mali drami bo septembra kot prvi na sporedu avtorski projekt režiserke Mirjane Medojević Izobčenke, ki bo nastal po izbranih besedilih iz opusa Rudija Šeliga, kar dve režiji na malem odru pa bo podpisal mladi režiser Dorian Šilec Petek. Krstno uprizoritev bo oktobra v njegovi režiji dočakala monodrama Amelia E. Maje Gal Štromar, novembra pa še prva slovenska uprizoritev besedila Susan Sontag Alice v postelji.
Slovenski gledalci si bodo od februarja lahko prvič na slovenskem odru ogledali dramo Življenje drugih, ki jo bo po motivih istoimenskega filma Floriana Henckela von Donnersmarcka režiral Jan Krmelj, sezono na malem odru pa bodo aprila sklenili s krstno uprizoritvijo črne satirične komedije Nova rasa dramatika in režiserja Matjaža Zupančiča.
V Drami bodo nadaljevali tudi s projektom Čakajoč Supermana, v sklopu katerega bo Luka Marcen predstavil svoj pogled na Platonov Simpozij, Primož Ekart pa bo v sklopu Drama laboratorija režiral krstno uprizoritev besedila Simone Semenič to jabolko, zlato, ki bo nastala v koprodukciji z zavodom Imaginarni in CD. V sklopu Drama akustike bodo oder ponovno zasedali glasbeniki, v kavarni Drame pa bo odmevala poezija. Kot dodatek k sezoni, posvečeni ljubezni, bo igralec Tadej Toš pripravil več dogodkov v sklopu dobrodelnega projekta Prižgimo lučke sreče.