Med drugim si je za izhodišče vzela besedila, kot so Visoka pesem, Pridigar ali Kohelet, Ezekiel in Jobova knjiga. Vsako odpira svoja vprašanja, probleme, vsako lahko na svoj način izzove ustvarjalce pri postavljanju na gledališki oder, so zapisali v ljubljanski Drami.
Režiser je o predstavi povedal, da v izhodišču študija "ni imel neke velike in motivirane ideje, nobenega posebnega uvida ali velikega spoznanja, ki bi ga premočrtno gnalo v ta projekt". "Bolj občutek, da gre za logično nadaljevanje dosedanjih ustvarjanj in odziv na privlačnost vseh teh starih kanonskih besedil, ki so me vznemirjala že dolgo časa. Primerjati to, kar je bilo 'na začetku' - kar je bilo kasneje znova in znova prevajano in zapisano -, z današnjimi zapisi, se osredotočiti na razlike in podobnosti. Zanimal me je kontekst. Ta je danes najpomembnejši, ne samo v teatru."
"Zdi se mi, da je dobro premešati vsebine, ki naj bi na prvi pogled sodile nekam. Vsa ta sveta besedila so poskusi. Skupaj s soavtorji uprizoritve si prizadevamo, iščemo ključ, kako zaustaviti trenutek, ustvarjati zdaj. In tudi to je poskus," njegove besede povzema sporočilo za javnost.
Igralski ansambel sestavljajo Janez Škof, Marko Mandić, Nina Ivanišin, Nataša Barbara Gračner, Gregor Zorc, Jernej Šugman, Pia Zemljič, Aljaž Jovanović in Tina Vrbnjak. Scenograf predstave je Branko Hojnik, kostumografinja Belinda Radulović, skladatelj Branko Rožman, oblikovalec luči Pascal Merat, koreografinja Kaja Lorenci.