Maruša Majer, Ana Urbanc, Nac Žuber in Laren Polič ta razmerja ter fenomen delovne živali kot objekta v primerjavi s človekom današnjega časa in prostora raziskujejo v alegoriji vola Bavšija iz socialnorealistične povesti Boj na požiralniku Prežihovega Voranca.
Z iskanjem podobnosti in razlik med obema pojavoma skušajo zaznati simbolne artefakte, gibe in geste, ki univerzalizirajo podvrženost subjekta razosebitvi in njegovo tako socialno kot intimno transformacijo v objekt koriščenja, v mašinerijo, v orodje, skratka v proletariat, so še zapisali v LGL.
Dodajajo, da tehnika igre temelji na ponotranjenju živalskih nagonov. Osredotočajo se na konkretno žival - vola ali skopljenca (ali preprosto stroj, ki ga na koncu lahko še poješ), ki ga igralci skozi imaginacijo poustvarjajo iz psihičnega ustroja vola in ga transformirajo v psihologijo človeškega delavca - bodisi uradnika bodisi delavca v tovarni.
Jus je leta 2007 diplomiral iz gledališke in radijske režije na AGRFT s predstavo Samotni zahod na Mali sceni Mestnega gledališča ljubljanskega, za katero je prejel tudi nagrado za režijo na 4. mednarodnem festivalu dramskih umetnosti v Bolgariji.
Njegova prva režija v profesionalnem gledališču je bila predstava Hočevski medved v sezoni 2006/2007 SLG Celje, kjer je kasneje na oder postavil še predstavi Elling (2008) in Moje bivše, moji bivši (2011). Poleg vrste predstav v Sloveniji, je Jus režiral tudi v tujini - leta 2009 je na oder Srbskega narodnega gledališča postavil predstavo "Putujuče pozorište Šopalović".
STA, 27. 9. 2013
V Kulturnici LGL drevi premiera predstave Boj v požiralniku
:
:
Povezani dogodki
Alenka Vesenjak/STA,
28. 1. 2018
Boris A. Novak: Z epom sem mrtvim vrnil dostojanstvo spomina (intervju)
STA,
21. 12. 2021
V SMG satira o malih ljudeh znotraj arogance oblasti
STA,
22. 5. 2017
Ljubljanska Drama s koncertom napovedala novo sezono