Gruzijski nacionalni balet Sukhishvili združuje tradicionalno folklorno dediščino z akrobatsko eleganco in sodobno plesno tehniko, da bi ustvarili vznemirljive in spektakularne uprizoritve.
Pomembno mesto v uprizoritvah gruzijskega nacionalnega baleta zavzemajo boji z meči in drugimi elementi, ki prikazujejo bojevniške akrobacije. Ti elementi so del tradicionalnega gruzijskega plesnega repertoarja in odražajo zgodovino vojskovanja in bojevniško kulturo države. Plesalci pogosto nastopajo z meči, ščiti in drugim orožjem, njihovi gibi pa so "koreografirani, da pokažejo svojo spretnost, okretnost in moč", so zapisali organizatorji ljubljanskega koncerta.
Kot še pojasnjujejo, uporaba mečev in drugega orožja v gruzijskem plesu ni namenjena poveličevanju nasilja, temveč poklonu bogati kulturni dediščini države in pogumu njenih ljudi. Plesi pogosto pripovedujejo zgodbe o junaštvu in bojih, uporaba orožja pa prispeva k dramatičnosti in intenzivnosti predstav.
Akrobatski elementi v gruzijskem plesu odražajo tudi fizične zahteve vojaškega urjenja in potrebo, da so bojevniki okretni in hitri na nogah. Plesalci izvajajo obrate, skoke in druge akrobatske podvige, pogosto z veliko hitrostjo in natančnostjo, da pokažejo svojo spretnost in telesno vzdržljivost, še piše v opisu predstave.
Gruzijski nacionalni balet Sukhishvili je od svoje ustanovitve leta 1945 navduševal gledalce po vsem svetu s svojo inovativnostjo in posodabljanjem tradicionalnih gruzijskih plesov. Za ansamblom je več kot 500 turnej in več kot 10.000 predstav, ki si jih je ogledalo več kot 50 milijonov gledalcev.
Za uspeh je zaslužna družina Sukhishvili, ki že tri generacije vodi Gruzijski nacionalni balet. Danes sta to vnuka ustanoviteljev, glavna direktorica Nino Sukhishvili ter umetniški direktor in koreograf Iliko Sukhishvili mlajši.
Skupina je nastopila na domala vseh odrih sveta - od londonskega Royal Albert Hall do newyorške Metropolitanske opere. V ZDA je bil njen program večkrat izbran za najboljšo predstavo na Broadwayu. V milanski Scali so pred navdušenim občinstvom zaveso dvignili kar 14-krat in tako presegli rekord Enrica Carusa, ki se je moral zaradi aplavza na oder vrniti 11-krat.