Uvod v program in nastop v prvem solu Sedma ženska pripada Guillaumu Perretu, francoskemu jazzovskemu skladatelju in saksofonistu, v zadnjih letih enemu najpopularnejših imen sodobnega francoskega jazzovskega prizorišča, ki svoj zvočni prostor ustvarja tudi s pomočjo hkratne računalniške obdelave zvoka. Letos ustvarjeno koreografijo na Perretovo glasbo bo izvedla Sara Orselli.
Sara Orselli bo zaplesala še v solu Mandala, ustvarjenem pred desetletjem. Tokratno koreografijo bo izvedla ob melodiji Vreme 1. del ameriškega skladatelja Michaela Gordona.
V Sedmem moškem bo plesal Riccardo Meneghini, ki ga bo z živo glasbo spremljal Perret. Lanskoletni solo bo spremljala tudi posebna razsvetljava, za katero je zaslužen Guillaume Bonneau.
V sklopu edinega dueta v programu, ki je variacija na solo iz leta 2011, bosta zaplesali Celine Maufroid in Sara Simeoni. Ženski vetra se bosta gibali z ritmom avtorske glasbe Nicolasa de Zorzija.
Kot piše na spletni strani CD, je od 70. let minulega stoletja in slovite koreografije Density 21.5, ki je Carolyn Carlson prislužila status zvezdniške koreografinje Pariške opere, solo najljubša forma kalifornijske ustvarjalke.
Telo ji pomeni temeljno obliko koreografskega dela in trenutek primarnega stika s plesom. Opus več kot stotih del sestavljajo številne prelomnice v zgodovini sodobnega plesa, tudi The Year of the Horse, Blue Lady, Steppe, Maa, Signes, Writings on Water in Inanna. Leta 2006 je kot prva koreografinja prejela zlatega leva Beneškega bienala.