Na torkovi novinarski konferenci je upravnik tega gledališča Božidar Đurović poudaril, da Državni uslužbenci pripadajo resni dramski literaturi, kakor tudi Harwoodov Mojster, ki so ga v istem teatru igrali pred desetimi leti.
Direktorica Drame Ivana Dimić je napovedala prihod dramatika na katero od ponovitev, saj ga na premiero zaradi slabega zdravja ne bo. Režiserka Tešićeva je pojasnila, da tudi to gledališko delo, kot sicer večina Harwoodovih dram, tematizira moralne dileme posameznika, človeka in njegov etični izbor. Drama je postavljena v Anglijo leta 1936, torej v čas svetovne gospodarske krize in pojavljanja fašističnih režimov.
Zgodba se vrti okoli državnega uslužbenca, poštenega in vestnega človeka, ki prevzema pristojnosti za "nemško vprašanje" in tako izve, da britanska vlada laže ljudstvu v zvezi z bližajočo se vojno. Občuti potrebo, da opozori javnost, vendar naleti na zapreke v mehanizmu oblasti, ki jo zanima samo lasten obstoj.
Glavni lik izpove resnico, kar pa drago plača, je povedala režiserka. Sama je dramo brala kot eksistencialistično srhljivko, ki opozarja, da je razum brez vesti jalov, takšna civilizacija pa preračunljiva in nihilistična.
Igrajo Vuk Kostić, Vanja Ejdus Kostić, Lidija Pletl, Ljubivoje Tadić, Miodrag Krivokapić, Bojan Krivokapić, Nebojša Kundačina in - v alternaciji - Boris Komnenić in Tihomir Stanić.
Harwood je znan tudi slovenskemu občinstvu. Med drugim so v sezoni 2002/2003 v Mestnem gledališču ljubljanskem v režiji Borisa Kobala igrali njegovo dramo Na čigavi strani, zgodbo o judovskem dirigentu Wihelmu Furtwaenglerju, ki v času Hitlerjeve vladavine ni zbežal iz Nemčije.
Dramatik in scenarist, ki je za najboljšo priredbo scenarija za Pianista prejel oskarja, si je ljubljansko predstavo pred petimi leti tudi sam ogledal. V Sloveniji se je tedaj udeleževal svetovnega kongresa Mednarodnega centra PEN na Bledu.
V 90. letih so v Slovenskem stalnem gledališču v Trstu uprizorili Garderoberja, režiral je Vinko Möderndorfer.