Poíesis sebstva je nadaljevalna faza dolgoročnega procesa, ki ga je Mariborčanka Snježana Premuš začela med letoma 2012 in 2015, kjer je k studijskim procesom, ki jih je koreografinja vodila s plesalci, k sodelovanju povabila gledalce različnih profilov, da bi skupaj z njimi ugotovila, kako je telesno kreiranje percepcijskih podob sporočljivo in kakšne smisle proizvaja. Na teh srečanjih je bil prisoten tudi plesni kritik, zgodovinar in arhivar sodobnega plesa Rok Vevar, ki ga je Premuševa kasneje povabila k sodelovanju.
V uro in pol dolgi participatorni plesni predstavi, ki vodi skozi različne situacije, sta avtorja tako prepletla medija, ki jima v svojem raziskovanju posvečata največ pozornosti, in sicer sta to: telo in jezik. Ker je plesno izvajanje po navadi ločeno od teoretičnega opazovanja in razpravljanja, sta ti dve področji združila v predstavo, v kateri uporabljata vsak svoj medij: Premuševa telo, Vevar jezik.
Hkrati se bo s petkovo predstavo Poíesis sebstva nadaljeval sklop kritiških srečanj Kritške šole Nagiba in Drugajanja, in sicer s prvim delom srečanja, ki bo v petek, 24. 2. 2017, ob 16:30 uri v Narodnem domu, kjer bo pod vodstvom Alje Lobnik in Kaje Kraner pred prvo predstavo sledil oris praktično-toretičnih vsebinskih točk, v soboto, 25. 2. 2017, pa bo sledilo drugi del srečanja in premislek predstave ter morebitni krajši zapisi v studiu na Prežihovi ulici 12.