Izrazito ritmizirano besedilo je pisano kot partitura za štiri igralce/igralke (A, B, C, M), pri čemer ločila, ki se ne držijo slovničnih pravil, označujejo način govora, didaskalije pa natančno opredeljujejo zvočno podobo – od besed v tišino in nazaj. »Besedilo namesto brutalnosti in ekscesnega čustvovanja uporabi jezik kot glasbo, ključni pomen ob vsebini pripade ritmu in strukturi, aluzije in citati (Beckett, Eliot, Sveto pismo, Shakespeare, Camus, The Doors, The Beatles idr.) pa določajo oblikovno in tematsko strukturo Sle. Čeprav zgodbe ni enostavno povzeti in se avtoričina na videz preprosta, v resnici pa skrivnostno fragmentarna pisava ves čas izmika enoznačnim opredelitvam, je besedilo izrazito gledališko, zaradi generičnosti njene pisave in dejstva, da je gledališče že od nekdaj spoj različnih umetnosti. Teme in motivi Sle so sicer stalnica pisanja Sarah Kane – seks, ljubezen, otroci, oče, mati, posilstvo, krivda, hrepenenje, sram, izdaja, introspekcija in posledično mesarjenje lastne biti –, a tokrat so prežeti s prefinjenim humorjem, ki daje slutiti, da obstaja upanje na odrešitev, pa čeprav v smrti.
C Zame si mrtva
M Sijajno. Sijajno.
B In vekomaj
A Srečna
B Tako srečna
C Srečna in svobodna.
Režija: Vito Taufer
Igrajo: Neda R. Bric, Boris Kos, Janja Majzelj, Matej Recer
Prevod: Katja Kosi; dramaturgija: Jera Ivanc; koreografija: Rosana Hribar, Gregor Luštek; scenografija: Viktor Bernik; kostumografija: Barbara Podlogar; lektura: Kim Komljanec; glasba: DJ JAMirko; oblikovanje zvoka: Silvo Zupančič; oblikovanje luči: Matjaž Brišar; video: Viktor Bernik; oblikovanje maske: Barbara Pavlin;
vodja predstave: Janez Pavlovčič
PREMIERA drame bo v soboto, 12.9.2009 ob 20.00 uri v SMG.