V uredništvu igranega programa radia Ars so pripravili novo radijsko igro Medeja...bom postala. Igro, ki je nastala po literarni predlogi starorimskega avtorja Seneke, so sooblikovale prevajalka Jera Ivanc, avtorica priredbe Saška Rakef in scenaristka ter režiserka Špela Kravogel.
Čeprav je bila Medeja prirejena in na novo interpretirana v drugem mediju, ima radijska Medeja pomembno predhodnico: slovensko prvo izvedbo Senekove Medeje v SNG Drama Ljubljana. Ta izvedba je s prvim slovenskim prevodom Senekove Medeje, ki je od Evripidove 500 let mlajša rimska dvojnica, sploh omogočila razmišljanje o radijski upodobitvi. O bistvenih razlikah med Evripidom in Seneko je prevajalka in dramaturginja gledališke prve izvedbe Jera Ivanc med drugim zapisala:
"Evripidov Jazon je bolj aroganten, hladen, Senekov bolj čuteč, še vedno predan Medeji in v nov zakon stopi iz strahu in v dobrobit svojih otrok. Evripidova Medeja se odloči za maščevanje zato, ker ji je Jazon z novo poroko vzel čast, pri Seneki pa je zanjo boleče predvsem izdajstvo ljubezni. Prav tako je umor otrok v Evripidovi Medeji namenjen predvsem kaznovanju Jazona, pri Seneki pa Medeja s svojim dejanjem kaznuje in pohabi tudi sebe."
Vloga Medeje je pripadla Nataši Barbari Gračner. "Ko sem pred leti videla Natašo Barbaro na odru v vlogi Senekove Medeje, me je tako prevzela, da sem si zaželela Medejino zgodbo prenesti v radijski eter. Zanimala me je brezpogojna ženska vdanost ljubljenemu moškemu in ta tanka linija, ko se ljubezenska strast zaradi razočaranja spreobrne v maščevanje, divji požar, ki lahko uniči celotno vesolje," je ob nocojšnji premieri zapisala režiserka in scenaristka Špela Kravogel.
Razmišljala je tudi, "kakšno življenje ima ženska, če je zapuščena, zaprta in med tujci osamljena ter osovražena; če jo zapusti njen moški, ki se iz strahu vda, postane lutka v rokah ljudstva; če ji nihče ne ponudi zaščite, ker vsi in vsak skrbi za svojo dobrobit; in všečnost vsem (ali vsaj večini)". "In če Seneka kot stoični filozof Medeji pripisuje iracionalnost, jo jaz peljem skozi emocionalne nevihte, notranjo akcijo, uničujočo vokalnost do odločitve, do povsem racionalne kritike družbe in egoističnega sveta," je sklenila režiserka in scenaristka.
V radijsko igro je vključen tudi zbor, ki ga vodi Boštjan Gombač, sestavljajo pa ga Maja Končar, Maja Sever, Saša Mihelčič, Klara Kastelec, Damjana Černe, Uroš Potočnik, Milan Štefe, Žan Perko, Žan Koprivnik in Sandi Pavlin. Zvočno so radijsko igro obogatili tudi skladatelj Boštjan Gombač, harfist Eduardo Raon, mojstri zvoka Sonja Strenar, Matjaž Miklič in Tristan Peloz ter glasbena opremljevalka Darja Hlavka Godina.