Že naslov igre sam je ključ do zvočne upodobitve in obenem poslušalčev vodnik: Medeja …bom postala. Zgodba o ženski, ki jo je v kolektivno zavest vtisnila predvsem bolj znana in starejša Evripidova, grška Medeja. Kolhijska princesa, ki za svojega ljubljenega Jazona, vodjo argonavtov, izda domovino, okrade očeta in umori brata, Jazon pa jo zapusti zaradi druge ženske, korintske princese. Medeji s tem odvzame čast in tudi njuna otroka, ona pa mora ponovno v izgnanstvo. Evripidovo zgodbo v glavnih obrisih povzema tudi Seneka, razlike med obema tragedijama so le v podrobnostih in v zaznamovanosti s kulturo in s časom nastanka. Medeja je tatica, morilka, na koncu še detomorilka. Zločin, ki ga skoraj ni mogoče razumeti, še manj pa se z detomorilko poistovetiti. In prav to ostaja velik izziv za inscenacije enega najbolj znanih antičnih mitov in za izbor poudarjenega motiva: Medeja – žrtev skorumpiranih družbenih razmer in intimnega izdajstva, Medeja – okrutna maščevalka, ali – Medeja – ženska, ki ostaja zvesta sama sebi?
Prevajalka: Jera Ivanc
Avtorica radijske priredbe: Saška Rakef
Avtorica koncepta in režiserka: Špela Kravogel
Tonski mojstri: Sonja Strenar, Matjaž Miklič, Tristan Peloz
Avtor glasbe: Boštjan Gombač
Glasbena dramaturginja: Darja Hlavka Godina
Lektorica: Tatjana Stanič
Glasbenika: Boštjan Gombač in Eduard Raon
Tehnični asistent: Nejc Zupančič
Nastopajo:
Medeja – Nataša Barbara Gračner
Kreont – Radko Polič
Jazon – Primož Pirnat
Vodja zbora – Boštjan Gombač
Ljudstvo – Maja Končar, Maja Sever, Saša Mihelčič, Klara Kastelec, Damjana Černe, Uroš Potočnik, Milan Štefe, Žan Perko, Žan Koprivnik, Sandi Pavlin
Produkcija uredništva igranega programa
Posneto na gradu Turjak in v studiih Radia Slovenija junija 2016