Predstava Nenadoma, reka v prvem delu govori o totalitarizmih pretekle in polpretekle zgodovine, ki so še vedno prisotni v nekaterih delih sveta. V drugem delu slika življenje v sodobnih totalitarizmih neoliberalnega časa, v tretjem delu pa o distopijski prihodnosti, ki neizogibno kliče po poglobitvi današnjih ali vzniku novih totalitarizmov.
Dimitrije Kokanov je zapisal, da predstava daje glas tistim, ki v javnem prostoru zaradi strahu ne govorijo ali ne smejo govoriti o svojem položaju. Dodal je še, da je pri pisanju besedila sledil Foucaultovi predpostavki, da moč govora pripada tistim, ki so na vrhu družbene lestvice. Ti so istočasno tudi oni, ki omejujejo glasove tistih, ki so na dnu. Nenadoma, reka je prva predstava priznanega srbskega dramatika za slovensko občinstvo, a se bo kmalu predstavil tudi v ljubljanski drami z uprizoritvijo teksta Gibanje, za katerega je leta 2020 prejel Sterijevo nagrado za najboljše sodobno dramsko besedilo v Srbiji.
Režiser predstave Kokan Mladenović, je reinterpretacijo Orwellowih idej predstavil z uvidom, da je o prihodnosti sodobnega človeka smiselno razmišljati v luči digitalne samoobrambe pred zlorabo osebnih podatkov, saj nam v nasprotnem primeru, kot Winstonu Smithu v 1984, "preprosto ni več pomoči". Doslej je v Sloveniji ustvaril že tri predstave, vse v Gledališču Koper.
V predstavi, ki je nastala v koprodukciji SNG Nova Gorica in Mestnega gledališča Ptuj, igrajo Tamara Avguštin, Anuša Kodelja, Jure Kopušar, Žiga Saksida, Urška Taufer in Žiga Udir. Prevajalca sta Nebojša Pop-Tasić in Anja Pišot, za scenografijo je poskrbel Branko Hojnik, za kostumografinjo Aleksandra Pecić Mladenović, avtor glasbe in korepetitor je Arpad Szerda.