Mestni dnevnik Omskinform je samo dan po prvi predstavi na Mednarodnem festivalu ruskih gledališč v naslovu zapisal: Škandal na festivalu v Omsku ter popisal nepopisno zmedenost starejše birokratske publike, ki je v pražnjih oblekah napolnila gledališče in bila šokirana že ob prvem prizoru moške golote. Citiramo: »Starejše gospe so skorajda omedlele, ko so zagledale štiri nage igralce.«
Toda škandal se je šele začel. Kritik piše, da je bil prvi prizor golosti samo uvod v šok, ki so ga mestni veljaki doživeli ob monologu, v katerem je Primož Bezjak izpostavil soodgovornost tamkajšnjega župana za ekološke katastrofe in porast rakastih obolenj v Sibiriji. Publika je bila dobesedno pritisnjena ob zid, dobra tretjina dvorane je do konca predstave zapustila dvorano, preostali dve tretjini pa sta igralce spremili z ovacijami. Škandal je bil popoln. Marina Dmitrevska, članice žirije festivala in glavna urednica st. peterburške revije za gledališče, je izjavila: »Včeraj smo doživeli pravo bombo. Videli smo politično gledališče, ki ga v Rusiji ni.« V odgovor na burne reakcije publike je s svojo kolegico za revijo Peterburški teatralni žurnal napisala dva članka, ki poskušata osvetliti to po njunem mnenju prelomno politično predstavo in gledališča. Tako sta med drugim zapisali:
»To ni provokacija. To je resnično politično gledališče, ki obstaja v svetu, vendar nikoli zares ni bilo v tej državi v katerem koli načinu. Predstava odpira vse relevantne družbene teme, bolečino in strokovno etiko. Zadnji prizor - to je pravi Shakespeare! Svet, ki je izgubil ves pomen. Prvi prizor, v katerem se fizično izpostavijo igralci, je seveda, provokativen. Zadnji prizor enako, samo da gre tokrat za duhovno izpostavljenost. Res pogumni igralci in igralke.«.
SMG, 31. 5. 2013
Preklet naj bo izdajalec svoje domovine razburkal rusko gledališko in politično javnost od Omska do St. Peterburga
:
: