SiGledal, 25. 9. 2023

Nagrada igralki Maji Kunšič za vlogo v predstavi Palčica

V Zagrebu se je zaključil 56. mednarodni festival lutkovnega gledališča – PIF, na katerem je žirija nagradila igralko Lutkovnega gledališča Ljubljana Majo Kunšič za vlogo v predstavi Palčica.
:
:
Foto: Jaka Varmuž
Foto: Jaka Varmuž
Foto: Jaka Varmuž
Foto: Jaka Varmuž
Foto: Jaka Varmuž
Foto: Jaka Varmuž

Žirija v sestavi Karen Smith, Edvard Majaron in Hrvoj Seršić je za igralsko in animacijsko stvaritev nagradila igralko Majo Kunšič za vlogo v predstavi Palčica, ki jo je tudi režirala.

Gre za epsko zgodbo, ki pa je v svoji eksemplarični, skorajda didaktični naravi tudi izrazito psihološka. Andersen vpeljuje različne življenjske sloge in sisteme vrednot, s katerimi prikaže, da sta pogosto »dobro« in »slabo« ali »lepo« in »grdo« le subjektivna ocena, ki utegne biti za nekoga drugega relativnega pomena. Da so nereflektirani zunanji pritiski okolice lahko breme odraščajočemu bitju ter da je izbrati zvestobo samemu sebi dejanje, ki zahteva obilico odločnosti, pokončnosti in poguma.

Maja Kunšič je leta 2001 zaključila lutkovno izobraževanje v Gledališko-lutkovnem studiu pod okriljem Lutkovnega gledališča Ljubljana. Pred tem je diplomirala iz socialne pedagogike na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Kot igralka-animatorka je v LGL ustvarila več kot petdeset vlog in leta 2011 uprizorila svoj prvi solo avtorski projekt Vsi drugačni, vsi čudni. Prejela je številne nagrade, med njimi skupinsko nagrado za animacijo v predstavi Vžigalnik na mednarodnem lutkovnem festivalu Poletni pristan v Mariboru, več domačih in mednarodnih nagrad za predstavo Turlututu in nagrado za najboljšo animacijo za vlogo Malega v predstavi Medved in Mali, Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije. V Lutkovnem gledališču Ljubljana je zaposlena od leta 2004.

Zagreb, LGL, PIF, Hrvaška, Palčica, Maja Kunšič

Povezani dogodki

SiGledal, 11. 1. 2023
Javno povabilo društva ŠKUC
SiGledal, 4. 10. 2017
Nov uspeh Nore v Makedoniji
Nika Leskovšek, SiGledal, 29. 8. 2010
In-validnost osebne investicije v umetnost