Žirija je o predstavi 260 dni v izvedbi Hrvaškega narodnega gledališča (HNK) iz Osijeka, ki je nastala po avtobiografskem romanu Marijana Gubine, med drugim zapisala, da protestna vojna zgodba resnično in prepričljivo priča o grozi in trpljenju, ki so jo preživeli avtor in člani njegove družine, "pred katero ostanemo nemi in skesani". Univerzalno sporočilo predstavo so katarza in prečiščenje od zla ter odpuščanje, je še zapisala.
V utemeljitvi zlatega leva Mateji Koležnik za predstavo Rose Bernd Gerharta Hauptmanna v izvedbi Slovenskega ljudskega gledališča (SLG) Celje pa je žirija med drugim zapisala, da režiserka z natančnim vodenjem igralcev v svet likov Nobelovega nagrajenca za književnost Hauptmanna, enega najpomembnejših nemških pisateljev iz začetka 20. stoletja, s svojim režiserskim pristopom odpira vedno aktualno žensko vprašanje in položaj ženske v družbi.
V naturalizmu slavnega nemškega avtorja je po prepričanju žirije našla navdihujočo podlago za življenje vseh dramskih likov, ki pletejo mrežo okoli Rose in se referirajo na sedanjo družbo, ko je svet vedno bolj soočen z odklanjanjem, nasiljem in okrutnostjo do posameznika.
V utemeljitvi zlatega leva Lučki Počkaj za vlogo Gospe Flamm v predstavi Rose Bernd pa je žirija zapisala, da se igralka s pomočjo bergel po odru premika skoraj neslišno, kot balerina. Pomembno določa dramsko dogajanje, ko gradi psihološki trikotnih med svojim možem, Rose in seboj, kot prevarano ženo, ki poleg telesnih trpi še duševne bolečine ob zavedanju, da zaradi svojih omejitev možu ne more nuditi tega, kar mu lahko da Rose.
Sodobna drama poljskega dramatika Ingmarja Villquista Helverjeva noč v režiji Alena Jelena in izvedbi Prešernovega gledališča Kranj pa je na festivalu, ki se je sklenil v nedeljo, prejela povprečno oceno 5 in s tem prvo nagrado občinstva. Predstava je nastala v koprodukciji s ŠKUC gledališčem iz Ljubljane. Strokovna žirija je zapisala, da je predstava prejela najvišjo povprečno oceno v zgodovini festivala.