Najprej bo predstavo 11. maja gostil zagrebški kulturni center Močvara, kasneje pa še Tuzla, Sarajevo, Mostar, Beograd in Skopje, je povedal sorežiser Marko Bulc.
Glej ima razvejane stike z gledališči na področju bivše Jugoslavije, Avdića pa tam zelo dobro poznajo kot glasbenika z imenom Bosanski psiho. Zato ni nenavadno, da so se gledališčniki ogreli za predstavo ter se začeli dogovarjati za gostovanja. Dodatna prednost je, da je predstava v bosanskem jeziku, zato ni jezikovnih pregrad, s katerimi se gledališčniki običajno soočajo na gostovanjih.
Datumi gostovanj, ki bodo sledila zagrebškemu, še niso znani. Potekajo dogovori z različnimi organizatorji, Bulc pa upa, da bodo gostovanja v eni državi lahko opravili "v enem kosu". Poudaril je še, da je gledališče Glej v letošnji sezoni tudi s predstavama Čefurji raus! in Škrip orkestra začelo tesneje sodelovati s tujino.
Predstava Most na krvi je nastala po Avdićevi literarni predlogi Na krvi ćuprija, sam pa je poskrbel tako za dramatizacijo kot igro in režijo, pri kateri mu je pomagal še Bulc.
Monodrama, ki je bila premierno uprizorjena lanskega novembra in je prejela odlične kritike, je zasnovana kot zaporedje dialogov z namišljenimi sogovorniki. Dotika se socialnega in družbenega okolja v BiH. Kot pravijo v Gleju, na surov način predstavlja intimno pripoved človeka z roba bosanske družbe, ki ima preteklost, nima pa prihodnosti.
Literarni prvenec bosanskega glasbenika in performerja Damirja Avdića Na krvi ćuprija je sicer izšel pred štirimi leti v Bosni in Hercegovini. Sestavljen je iz pisem, ki jih dobiva priseljenec v Ameriki od svojega brata iz Bosne in Hercegovine. V predstavi, ki se je avtorju začela porajati, ko je na tolminskem festivalu Sajeta po knjigi izvedel kratek performans, so zajeti le drobci teh pisem. Kasneje je izdal še drugi roman Enter Đehenem.