Mirjam Korbar si je prve resnejše gledališke izkušnje nabirala že v gimnaziji pod taktirko Tomaža Pandurja. Med študijem na AGRFT je nastopila v Krstu pod Triglavom Dragana Živadinova in istega leta v Kafkovem Procesu (r. Zvone Šedlbauer) prvič igrala v MGL, kjer se je takoj po koncu študija tudi zaposlila. Članica ansambla MGL je še danes, občasno pa sodeluje tudi z drugimi slovenskimi gledališči.
Trikrat je igrala v dramah Čehova (Platonov, MGL, 1993; Galeb, MGL, 1994; Ivanov, MGL, 2002) in Shakespeara (Ukročena trmoglavka, MGL, 1987; Romeo in Julija, MGL, 1990; Antonij in Kleopatra, MGL, 1999). Med režiserji je največkrat sodelovala z Iro Ratej (devetkrat) in Zvonetom Šedlbauerjem (sedemkrat), po štirikrat pa tudi z Dušanom Mlakarjem in Janezom Pipanom. Leta 1994 je v predstavi Na smučišču avtorja Johna Godberja (r. Jaša Jamnik, MGL, 1994) sodelovala z Brankom Završanom, prav tako prejemnikom nagrade Duša Počkaj.
Večkrat ko sem stopila na oder, bolj mi je bilo jasno, da je gledališče, da je igra tisto pravo. (Mirjam Korbar, Dnevnik, 2006)
Mirjam Korbar je za svoje delo prejela več nagrad, med drugim Severjevo nagrado, Dnevnikovo nagrado in dve Borštnikovi nagradi. Nastopila je v več kot petnajstih celovečernih filmih in televizijskih dramah, redno pa sodeluje tudi pri radijskih igrah.
Še več o Mirjam Korbar pa boste izvedeli, če pobrskate po spletni enciklopediji slovenskega gledališča in po sklopu Repertoar.