Tamara Avguštin se je na odrskih deskah prvič preizkusila na Loškem odru v rodni Škofji Loki. Leta 2017 je prejela Severjevo nagrado za igralske stvaritve študentov dramske igre za vlogo Joan v Mametovi Seksualni perverziji v Chicagu (režija Tin Grabnar, MGL in AGRFT, 2017). Doslej je sodelovala v produkcijah AGRFT, Cankarjevega doma, SNG Drama Ljubljana, SSG Trst, Lutkovnega gledališča Ljubljana in Mini teatra. Dvakrat je sodelovala z režiserko Mojco Madon (Džroazanmo, CD, AGRFT, 2016; Plešasta pevka, SSG Trst, 2017) in z režiserko Mirjano Medojević (Visoška kronika, SNG Drama Ljubljana, 2018; Mojster in Margareta – Gledališki evangelij Margareta, LGL, 2018).
Pomembno pa je, da si dovolj odprt, radoveden in da si priznaš stvari, ki si jih sicer ne bi. (Tamara Avguštin, Mladina, 2019)
V SNG Drama Ljubljana je sodelovala v uprizoritvah Visoška kronika, Ali: Strah ti pojé dušo (tu je odigrala kar tri vloge), O čem govorimo, ko govorimo o ljubezni in Ponorela lokomotiva. Poleg gledališča jo zanima tudi film – igrala je v kratkem eksperimentalnem filmu Sanjsko stanje in bila soscenaristka kratkega igranega filma Avdicija.
Še več o Tamari Avguštin pa boste izvedeli, če pobrskate po spletni enciklopediji slovenskega gledališča in po sklopu Repertoar.