Mateja Koležnik je v Ivanovu Čehova končno odkrila komedijo, kot si je dramo zamislil sam avtor. Slovenska režiserka se je ponovno izkazala kot mojstrica redukcije, ki v predstavi zasleduje bistvo. Z izjemnim igralskim ansamblom je uspela ustvariti predstavo, polno črnega humorja o na vseh ravneh spodletelem življenju, je svojo odločitev utemeljila žirija gledaliških kritikov.
Mateja Koležnik, ki se je zadnja leta uveljavila tako v avstrijskih kot nemških gledališčih, je imela minuli četrtek premiero v dunajskem gledališču Theater in der Josefstadt. Tam je režirala dramo Samotna pot Arthurja Schnitzlerja. Podelitve se, kot poroča avstrijska tiskovna agencija APA, ni udeležila, saj se že posveča novi predstavi.
V njenem imenu so nagrado prevzeli igralec Markus Hering ter intendanta celovškega gledališča in južnotirolskega gledališča Vereinigte Bühnen Bozen. "Mateja je mojstrica redukcije. Samo sebe je tako zelo zreducirala, da je danes ni tukaj," se je ob prejemu nagrade pošalil igralec.
Nagrado nestroy, imenovano po avstrijskem dramatiku, igralcu in opernem pevcu Johannu Nestroyu, v več kategorijah podeljujejo od leta 2000. Kategorijo najboljša predstava na ravni zveznih dežel (Beste Bundesländer-Aufführung) so uvedli leta 2011, da bi opozorili na pomembne dosežke, ki nastajajo zunaj dunajskih gledališč. Nagrado nestroy za življenjsko delo je letos prejel avstrijski dramatik Peter Handke.