Pod naslovom De-Heimatize It! bo 4. berlinski jesenski salon združil retrospektivo vizualnih umetnikov z obsežnim programom gledaliških predstav in performansov, znanstveno konferenco in akademijo, da bi razpravljali o konstrukcijah identitete, nacije in pripadnosti z intersekcijo feministične perspektive. "Razprave o izrazu 'Heimat' - domovina, ki ga hranijo sedanje desničarske in konservativne sile, razumejo kot priložnost, da razkrijejo kolonialni, fašistični in patriarhalni potencial tega izraza," so sporočili iz SNG Maribor.
V gledališču Maxim Gorki bo v sklopu festivala doživelo premiero pet uprizoritev, ki jim je skupno, da na svet gledajo s feminističnega vidika. Del programa sta tudi uprizoritvi režiserja Oliverja Frljića; ob mariborski Medeji še Imaginarna Evropa v izvedbi gledališča Schauspiel Stuttgart, ki išče gledališko utopijo z večjezičnim ansamblom.
Evripidova Medeja od premiere v Mariboru januarja 2017 navdušuje tako doma kot na gostovanjih v tujini. Z njo je mariborska Drama gostovala na Hrvaškem, v Črni gori in Kolumbiji, kjer so izvedli serijo šestih predstav.
Na 32. festivalu Gavellini večeri v Zagrebu je osvojila veliko nagrado za najboljšo uprizoritev in nagrado za najboljšo žensko vlogo, ki jo je prejela Nataša Matjašec Rošker. V predstavi poleg slednje nastopajo še Branko Jordan, Miloš Battelino, Davor Herga, Maša Žilavec, Ivica Knez, Matija Stipanič, Mojca Simonič in Viktor Meglič.
"Beroč Medejo sem svoj interes osredotočil na položaj ženskega subjekta v sodobni družbi, subjekta, ki zaradi svoje spolne identitete spada v nek specifičen režim vidne in nevidne strukturalne diskriminacije. Zanimalo me je tudi, kako Medeja danes izvršuje svojo spolno vlogo - tako kot jo je napisal Evripid ali na nek drug način," je o uprizoritvi povedal Frljić.