Evripidova Medeja v režiji enega najbolj provokativnih, nekompromisnih, avtorsko najmočnejših režiserjev bivše Jugoslavije Oliverja Frljića od premiere januarja 2017 navdušuje tako doma kot na gostovanjih v tujini. Z njo je mariborska Drama nedavno gostovala v Pulju in Reki na Hrvaškem, pred tem na Festivalu narodnih gledališč v Podgorici v Črni gori in na velikem gostovanju v Kolumbiji, na znamenitem 16. Ibero-ameriškem gledališkem festivalu v Bogoti, kjer so izvedli niz šestih predstav.
Že pred tem je Medeja na 32. festivalu Gavelline večeri v Zagrebu osvojila dve nagradi: grand prix za najboljšo uprizoritev in nagrado za najboljšo žensko vlogo, ki jo je prejela Nataša Matjašec Rošker.
V njej nastopajo še Branko Jordan, Miloš Battelino, Davor Herga, Maša Žilavec, Ivica Knez, Matija Stipanič, Mojca Simonič in Viktor Meglič. Dramaturg predstave je bil Goran Injac, scenograf Igor Pauška, kostumografinja Sandra Dekanić, izbor glasbe je pripravil Frljić, svetlobo pa je oblikovala Vesna Kolarec. Prevajalec je bil Marko Marinčič.
Režiser je uprizoritev osredotočil na položaj ženskega subjekta v sodobni družbi, subjekta, ki zaradi svoje spolne identitete spada v nek specifičen režim vidne in nevidne strukturalne diskriminacije. Zanimalo ga je tudi, "kako Medeja danes izvršuje svojo spolno vlogo - tako kot jo je napisal Evripid ali na nek drug način", so sporočili iz mariborske Drame.
Festival Grad teatar v črnogorski Budvi vsako leto obišče 15.000 ljudi. Od ustanovitve leta 1987 je zasnovan kot presek sodobnih umetniških stvaritev, predvsem na področju gledališča. V svoji 32. izdaji obravnava temo klasike v gledališču danes, pa tudi v likovnem, glasbenem in književnem ustvarjanju. Festival od leta 1994 gledališkim ustvarjalcem podeljuje nagrado Grad teatar, za literarno delo pa nagrado Stefan Mitrov Ljubiša.