MGL, 15. 9. 2016

Dnevnikova nagrada za izjemno odrsko stvaritev v sezoni 2015/16 Jani Zupančič

Danes, 15. septembra, so v MGL premierno uprizorili Büchnerjevo igro Leonce in Lena v režiji Mateje Koležnik. Po aplavzu, ki je sledil predstavi, je Dnevnik, družba medijskih vsebin, že devetindvajsetič podelil nagrado najboljši ustvarjalki oz. najboljšemu ustvarjalcu v pretekli sezoni.
:
:

Jana Zupančič / Foto: Mimi Antolovič

Uprizoritve gledališke sezone 2015/16 je zadnjič ocenjevala komisija v sestavi Ingrid Mager, Blaž Peršin in Rajko Bizjak. Dnevnikova komisija je soglasno odločila, da letošnjo Dnevnikovo nagrado za najboljši umetniški dosežek podeli igralki MGL Jani Zupančič za vlogo Gruach v uprizoritvi Dunsinane, vlogo Maše Kos v 3 zimah in vlogo Ane v Pogovorih na štiri oči.

Dnevnikovo nagrado je Jani Zupančič s krajšim govorom in obrazložitvijo slavnostno izročila novinarka kulturne redakcije Dnevnika Ingrid Mager. Po končani premieri in podelitvi pa so se nagrajenka, igralski ansambel in cenjena premierska publika preselili v foaje, kjer se je slavnostni dogodek nadaljeval.

Utemeljitev Dnevnikove nagrade za najboljši umetniški dosežek v MGL v sezoni 2015/16 igralki Jani Zupančič:

Dnevnikova nagrada za najboljše umetniške dosežke v gledališki sezoni 2015/16 gre letos dramski igralki Jani Zupančič, članici ansambla Mestnega gledališča ljubljanskega, in sicer za vlogo Gruach v uprizoritvi Dunsinane, vlogo Maše Kos v 3 zimah in vlogo Ane v Pogovorih na štiri oči. Letošnja nagrajenka že drugič prejema Dnevnikovo nagrado; prvič jo je dobila leta 2010. Jana Zupančič je v izvrstni ustvarjalni formi: kot Gruach v uprizoritvi Dunsinane je izrisala karakter zagonetne in neuklonljive dame Lady Macbeth, ki posega v moški svet moči tako, da ga obrača v svoj prid. Kot mama in žena Maša Kos v drami 3 zime bolj kot z besedami minimalistično gradi svoj tragični lik skozi mimiko in gestikulacijo, v čemer je pretresljivo prepričljiva. Kot Ana v Pogovorih na štiri oči pa nas popelje v boj z identitetami, ki sicer neizogibno pelje v katastrofo. Tri psihološko izjemno zagonetne vloge je Jana Zupančič oblikovala z globoko senzibilnostjo, ki je možna le s profesionalno in siceršnjo osebnostno zrelostjo.

Dnevnikova nagrada, MGL, Jana Zupančič

Povezani dogodki