Opombe: Para se med sabo ne vidita. Nihče izmed njih ne vidi Spamov. Zaželjeno je, da se premiki prvega para pojavijo večkrat, kot so nakazani.
Spami se lahko pojavijo od kjerkoli in na kakršenkoli način, pomembno je, da s svojim telesom in glasom zavzamejo prostor.
Spami lahko direktno nagovarjajo protagoniste, lahko jih premikajo, lahko se fizično vklapljajo v dogajanje. Protagonisti nadaljujejo z dialogom in akcijami, kot da Spamov ni. Predstavljam si, da Spami delujejo kot improvizirani glasbeni koncert (jazz) – vsak glasbenik dodobra obvlada svoj instrument, na vsakem koncertu pa je skladba drugačna.
Besedilo Spamov je v originalnem jeziku (angleščini). V kolikor bi jih bilo potrebno prevesti v jezik uprizoritve, bi se mi zdelo primerno, da se predstavo opremi z originalnimi (angleškmi) podnapisi ali z adekvatno rešitvijo ohrani originalen jezik Spamov.
Povezave:
- Simona Semenič na Geslu
- 24 ur
- Simona Semenič na Repu